×

کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز

خانه » وبلاگ » کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز
08 آگوست 2023
5/5 - (1 امتیاز)

دوره ارز های دیجیتال در تبریز برای علاقمندانی که به صورت پراکنده مطالعاتی را در این زمینه داشته‌اند اما نیاز به یک دوره جامع و همچنین جمع‌بندی دانسته‌های خود دارند، به شدت توصیه می شود. (کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز)

کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز

نوپایی و ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین باعث شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای کاربرانی که قصد کسب سود از این بازار را دارند، حس شود؛ راهنمایی کامل برای علاقمندان و تازه‌کارانی که شاید تا به حال اسم بیت‌کوین را هم نشنیده باشند و یا افرادی که قصد ورود قدرتمند به این بازار جذاب و نامحدود را دارند. بارها دیده شده که افراد به صورت احساسی و صرفا با توصیه دوستانشان وارد حوزه ماینینگ یا تریدینگ شده‌اند و متاسفانه دچار ضرر‌های زیادی شده‌اند. (کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز)

چرا دوره ارز دیجیتال؟

بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت‌ها و مخاطرات زیادی را به همراه دارد. در این بازار کافی است تنها یک اشتباه انجام دهید تا سرمایه‌ای که با زحمت بدست آورده‌اید را از دست بدهید و یا اینکه یک اقدام و تصمیم مناسب می‌تواند سودی سرشار و غیر قابل مقایسه با شغل‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را نصیب شما کند. (کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز)

از این رو با توجه به این ویژگی‌های بازار ارزهای دیجیتال، آموزش و یادگیری مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. (آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز)

آموزش ارز های دیجیتال در تبریز

قبل از شروع هر کاری زمانی را برای آموزش ارز دیجیتال اختصاص دهید تا بتوانید با اصول اولیه کریپتو کارنسی و رمز ارزها بیشتر آشنا شوید. قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری در این حوزه کنید باید حتما با پایه و اساس این کار آشنا شده باشید چرا که کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند سرمایه شما را به خطر بیاندازد. برای مثال آشنایی با فعالیت بلاک چین و نحوه فعالیت در این حوزه اهمیت زیادی دارد. همچنین نیاز است که تفاوت‌های مختلف ارزهای دیجیتال مختلف را بدانید تا بتوانید یک سرمایه گذاری بلند مدت و خوب داشته باشید. آموزش رمزارز در این مرحله مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید چرا که کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند جبران ناپذیر باشد. برای ورود باید ارز مناسب خود را انتخاب کنید. (کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز)

دوره ارزهای دیجیتال برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • برای افرادی که تمایل به کسب درآمد دلاری واقعی و مطمئن در ایران دارند.
  • افرادی که هیچگونه شناخت و اطلاعاتی در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ندارند، اما انگیزه و پشتکار لازم برای یادگیری و معامله‌گری در این زمینه را دارند.
  • همه کسانی که قصد دارند با ترید و یا ماینینگ ارزهای دیجیتال، در صدد بهبود آینده خود هستند.
  • اشخاصی که می‌خواهند تحلیل تکنیکال نوسانات ارزهای دیجیتال را به طور کامل یاد بگیرند و سود و ضررهای احتمالی را مدیریت کنند. (کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز)
  • تریدرهایی که هنوز جرئت باقی‌ماندن در سود و یا شهامت پذیرش ضرر و خروج از معامله را ندارند، که در بسیاری از موارد، سود و ضرر آنها وابسته به شانس آن‌ها است تا به دانش و مهارتشان.
  • علاقمندانی که به صورت پراکنده مطالعاتی را در این زمینه داشته‌اند اما نیاز به یک دوره جامع و همچنین جمع‌بندی دانسته‌های خود دارند.
  • برای تریدرهایی که با بازار و ترید آشنایی داشته اما با اصول علمی و چارت‌خوانی آشنایی ندارند و تاکنون با استادی که بتواند ایرادات آنها را در ترید به ایشان گوشزد کند، ارتباط نداشته‌اند. (دوره ارزهای دیجیتال در تبریز)
  • برای سرمایه‌گذارانی که نیاز دارند با اصول کلی ماینینگ و محاسبه سودآوری استخراج ارزهای دیجیتال آشنا شوند و بتوانند تصمیم بگیرند آیا بهتر است وارد حوزه ماینینگ شوند یا خود آن ارز را خریداری نمایند.
  • برای جوانانی که تمایل دارند به دانش و مهارتی برسند که اگر در هر جایی از این کره خاکی قرار بگیرند، تنها با داشتن یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنت و سرمایه‌ای حدود ۱۰۰ دلار، بتوانند از نیم ساعت بعد، درآمد خودشان را داشته باشند.
  • افرادی که می‌خواهند در خانه بنشینند و کسب درآمد آنلاین دلاری داشته باشند. (کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز)

با سرمایه اندک و یاد گیری دقیق مباحث ارز های دیجیتال در تبریز می تونی وارد معامله بشی و سود خوبی در زمان کم به دست بیاری. وقتی خوب همچی رو یاد بگیری دیگه ترسی برای از دست دادن سرمایت نداری ما همه چی رو به طور کامل در مورد ارز های دیجیتال بهت یاد می دیم. یادمیگری کی بخری و کی بفروشی .برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیر.

در این دوره چه مهارت هایی فرا می گیریم؟

دوره جامع ارزهای دیجیتال شامل دو بخش است. هر بخش شامل سه فصل و هر فصل شامل زیر فصل هایی مختص به خودر است که به اختصار در زیر به فصل ها اشاره شده است:

↵ بخش اول :

فصل اول : شناخت مفاهیم و ابعاد مختلف بازار ارزهای دیجیتال

درک بلاک چین، رمز ارز نگاری، ارزهای دیجیتال مختلف، کاربرد ارزهای دیجیتال، قوانین جهانی و کشوری، روش های کسب درآمد از این بازار و …

فصل دوم : ورود به بازار ارزهای دیجیتال

روش های دریافت ارزهای دیجیتال، کیف پول ها و نحوه کار با آن، انجام معاملات، افتتاح حساب، کار با صرافی ها، تشخیص صرافی مناسب، نقل و انتقال پول و بسیاری از امور دیگر که به صورت عملی آن ها را در این فصل انجام می دهیم.(ما برای شما عزیزان یک دوره رایگان و جامع برای کار با صرافی کوکوین آماده کردیم)

فصل سوم : استخراج ارزهای دیجیتال

درک فرآیند استخراج و تولید ارزهای دیجیتال، روش های استخراج، استخراج ارزهای مختلف، بررسی سودآوری، استفاده از نرم افزار ها و ابزارها، استفاده از سخت افزارهای مختلف و انجام یک مورد عملی استخراج بیت کوین.

↵ بخش دوم:

فصل چهارم : سرمایه گذاری و شناخت تحلیل بنیادی

بررسی و فراگیری ده ها عامل تاثیر گذار در تشخیص حوزه ها و ارزهای سود ده در بازار ارزهای دیجیتال ، فراگیری روش های مختلف سرمایه گذاری در این بازار و بسیاری موارد دیگر…

فصل پنجم : معامله گری و تحلیل تکنیکال کلاسیک

فراگیری تکنیکال کلاسیک، فراگیری تحلیل چارت، تشخیص روند، الگوها، کندل شناسی، کارکردن با اندیکاتورها و نوسان گیر ها و ………

فصل ششم : شناخت عمق، باید ها و نباید های بازار

مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال، باید ها و نبایدهای معامله گری، تشخیص محرک ها بازار، گردانندگان بازار، نقش هوش مصنوعی و ربات ها و بسیاری موارد تجربی و تحلیلی دیگر.

این دوره مناسب چه افرادی است؟

♦ کلیه عزیزانی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال دارند و تمایل دارند با استفاده از روش های مختلف در آن کسب درآمد کنند. ♦ دوستانی که می خواهند سهمی از اقتصاد دیجیتال داشته باشند. ♦ علاقه مندان به بازارهای مالی و دوستانی که ریسک پذیر هستند. ♦ افرادی که می خواهند با سرمایه گذاری های درست و انجام معاملات درآمد ثانویه برای خود ایجاد کنند. ♦ مشاوران و مدیرانی که تمایل دارند در شرکت خود دپارتمان ارزهای دیجیتال داشته باشند.

مخاطبان دوره آموزش ارز دیجتیال

مخاطبین دوره ارز دیجیتال: کلیه علاقمندان به تحلیل و معامله گری در بازار سرمایه بین الملل، بازار ارز، رمز ارزها و توکن های دیجیتال و کلیه علاقمندان به کسب درآمد می توانند مخاطب این دوره باشند و از آن نهایت بهره را ببرند. همچنین کلیه کارشناسان و مدیران سازمان های پولی و مالی که امور کاری روزانه آنها با بازارهای پولی و مالی بین المللی در ارتباط است و یا به دنبال راهکارهای تأمین مالی از بازارهای ارزی رمز پایه هستند و یا در صدد دستیابی به راهکاری جایگزین برای پرداختهای بین الملل هستند، از مخاطبین خاص این دوره محسوب می‌شوند.

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد(کلاس های آموزشی ارز دیجیتال در تبریز)

پس از شرکت در این دوره ایا میتوان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

ایا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)