×

هزینه دوره ICDL در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » هزینه دوره ICDL در تبریز
11 آگوست 2023
Rate this post

داشتن مدرک کامپیوتر و گواهینامه‌های کار با کامپیوتر در مهارت‌های مختلف چیزی است که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم. برای دریافت مدرک کامپیوتر و گواهینامه‌های مختلف در این زمینه می‌بایست به آموزشگاه‌های کامپیوتر و یا مراکز فنی حرفه‌ای مراجعه شود. (هزینه دوره ICDL در تبریز)

طول دوره مهارت‌های هفتگانه رایانه ICDL

طول دوره مهارت های هفتگانه رایانه یک و نیم ماه و تایم آموزشی آن ۵۰ ساعت می‌باشد(هزینه دوره ICDL در تبریز).

دوره ICDLبرای چه کسانی مناسب است

اگر می‌خواهید مهارت‌های ICT خود را به شیوه‌هایی توسعه دهید که به شما امکان می‌دهد از برنامه‌های رایانه‌ای به نحو احسن استفاده کنید و به مدرک بسیار مطلوب ICDL دست پیدا کنید، این دوره برای شما مناسب است. این دوره برای کسانی که تجربه قابل توجهی در فناوری اطلاعات دارند که مایل به کسب مدرک مورد نظر کارفرمایان هستند مناسب است. این مرحله بعدی برای زبان آموزانی است که اخیراً ICDL یا ITQ سطح ۱ را تکمیل کرده اند(هزینه دوره ICDL در تبریز)

کلاس های کامپیوتر در تبریز

این مدرک برای یادگیرندگانی است که دانش خوبی از محاسبات دارند اما باید مهارت های دیجیتال خود را بهبود بخشند تا شغلی پیدا کنند یا به آنها کمک کند تا در نقش فعلی خود به طور مؤثرتری کار کنند. این دوره بر روی سه برنامه کلیدی ورد، اکسل و پاورپوینت تمرکز خواهد کرد. شما در این برنامه‌ها اعتماد، دانش و درک کسب خواهید کرد و سپس یک امتحان آنلاین برای هر یک از آنها به‌علاوه یک فعالیت پروژه سناریوی مبتنی بر صنعت مبتنی بر زمینه را تکمیل خواهید کرد. برای دستیابی به این صلاحیت ارزشمند، توسط اساتید مجرب ما حمایت خواهید شد. ما بهترین آموزشگاه ICDL در تبریز هستیم

سرفصل‌های دوره ICDL در تبریز

آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)

آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها (Windows)

شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (Word)

نحوه کار با صفحه گسترده (Excel)

آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها (Access)

شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب (Powerpoint)

اطلاعات و ارتباطات (Internet)

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

از جمله مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین المللی ICDL قابلیت ارائه آن در ادارات و سازمان های داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است.این مدرک گسترده ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر و افزایش سطح مهارتها در استفاده های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر است.

از دیگر مزایای دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابل‌ ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی
  • به‌عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی
  • شناخته ‌شده ‌ترین مدرک در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت ‌ها در استفاده ‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر
  • دروازه ‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

شرایط ثبت‌نام در دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL 

دوره آموزشی ICDL به دو صورت حضوری و مجازی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می‌گردد. این دوره به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

در پایان این دوره، هنرجو پس از کسب مهارت‌های مورد نیاز و قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین‌المللی، توانایی ورود به بازار کار و اشتغال را خواهد داشت.

همچنین جزوه و DVD دوره به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا با شماره تلفن ۰۴۱۴۱۶۴ در تماس باشید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵ پیگیر سوالات خود باشید.

آدرس: خیابان آزادی، خیابان جدیری جنوبی، ساختمان ۱۷