×

مدرک رایانه در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » مدرک رایانه در تبریز
11 آگوست 2023
Rate this post

در زمان ارائه مدرک ICDL به سازمان و یا هر ارگان دولتی و یا خصوصی، به کارفرما این موضوع را بیان میکنید که در کار با مهارت های هفتانه دارای تاییدیه ای به روز از سازمانی معتبر هستید. علاوه بر این با داشتن مدرک ICDL، در روزمه استخدامی خود، مدرکی بین المللی را ارائه میدهید. (مدرک ICDL در تبریز)

مدرک رایانه در تبریز

یکی از مهمترین مزایای اخذ مدرک ICDL در کنار یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتری کمک به اشتغال افراد جویای کار است. این مهم ترین کاربرد مدرک icdl است. (مدرک رایانه در تبریز)

مدرک معتبر ای سی دی ال به مدیران و کارفرمایان شرکت های مختلف این اطمینان را می دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین المللی در حین استخدام می تواند کمک بزرگی به شما بکند. (مدرک رایانه در تبریز)

فراموش نکنید که داشتن مدرک ICDL برای استخدام در شرکت های دولتی اجباری است.

از دیگر مزایای اخذ گواهینامه ICDL توانایی پیدا کردن افراد کم تجربه در زمینه امور کامپیوتری است. (مدرک رایانه در تبریز)

اموری که امروزه با سرعت هرچه بیشتر در حال فراگیر تر شدن است و برای آینده ای نه چندان دور بدون یادگیری آنها نمی توان کارهای روزمره را نیز انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله دوره مهارت های کامپیوتر در تبریز را در بخش وبلاگ ما مطالعه کنید. (آموزش icdl در تبریز)

شایان ذکر است که یادگیری icdl و همچنین اقدام برای دریافت مدرک icdl در رواقع زمینه ساز ورود به دنیای کامپیوتر می باشد. تمامی بخش های فنی و مهندسی و همچنین سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر نیازمند فراگیری icdl می باشد. (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

طول دوره مهارت‌های هفتگانه رایانه ICDL

طول دوره مهارت های هفتگانه رایانه یک و نیم ماه و تایم آموزشی آن ۵۰ ساعت می‌باشد.

سرفصل‌های این دوره آموزشی

آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)

آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها (Windows)

شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (Word)

نحوه کار با صفحه گسترده (Excel)

آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها (Access)

شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب (Powerpoint)

اطلاعات و ارتباطات (Internet)

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

از جمله مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین المللی ICDL قابلیت ارائه آن در ادارات و سازمان های داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است.این مدرک گسترده ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر و افزایش سطح مهارتها در استفاده های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر است.

از دیگر مزایای دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابل‌ ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی
  • به‌عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی
  • شناخته ‌شده ‌ترین مدرک در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت ‌ها در استفاده ‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر
  • دروازه ‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

شرایط ثبت‌نام در دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL 

دوره آموزشی ICDL به دو صورت حضوری و مجازی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می‌گردد. این دوره به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

در پایان این دوره، هنرجو پس از کسب مهارت‌های مورد نیاز و قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین‌المللی، توانایی ورود به بازار کار و اشتغال را خواهد داشت.

همچنین جزوه و DVD دوره به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا با شماره تلفن ۰۴۱۴۱۶۴ در تماس باشید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵ پیگیر سوالات خود باشید.

آدرس: خیابان آزادی، خیابان جدیری جنوبی، ساختمان ۱۷