×

دوره فتوشاپ در تبریز

خانه » آخرین اخبار » دوره فتوشاپ در تبریز
04 سپتامبر 2023
Rate this post

با دوره آموزش گام به گام ادیت عکس در فتوشاپ (دوره فتوشاپ در تبریز)در آموزشگاه آپادانا، شما می‌توانید مهارت‌های لازم برای انجام ادیت حرفه‌ای در فتوشاپ را به دست آورید. این دوره به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای متنوع فتوشاپ، تکنیک‌های پیشرفته را در ادیت عکس بیاموزید و تصاویری زیبا و استثنایی ایجاد کنید.

در دوره آموزش فتوشاپ در آموزشگاه آپادانا، مدرسان حرفه‌ای با سابقه در زمینه ادیت عکس، به شما تمام تکنیک‌ها و روش‌های مورد نیاز را آموزش می‌دهند. شما با تمرین‌های عملی و پروژه‌های واقعی، تجربه‌ای عمیق و قابل استفاده در دنیای واقعی به دست خواهید آورد.

پس اگر به علاقه‌مند به دنیای ادیت عکس هستید و می‌خواهید تکنیک‌های حرفه‌ای را در فتوشاپ بیاموزید، دوره آموزش گام به گام ادیت عکس در فتوشاپ در آموزشگاه آپادانا را از دست ندهید. با شرکت در این دوره، هنر ادیت عکس را به صورت حرفه‌ای فرا خواهید گرفت و در دنیای طراحی و عکاسی به موفقیت‌های بیشتری دست خواهید یافت.

دوره فتوشاپ در تبریز

نرم افزار فتوشاپ یکی از قوی ترین و کاربردی ترین نرم افزار ها برای ویرایش تصاویر می باشد که با استفاده از امکانات موجود در این نرم افزار می توان به ایجاد و ویرایش تصاویر هنری و بسیار زیبا پرداخت. این نرم افزار برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ منتشر شد. در آن زمان از نرم افزار فتوشاپ تنها به عنوان نرم افزاری برای ویرایش عکس ها و تصاویر مختلف استفاده می شد. (دوره فتوشاپ در تبریز)

در طی سال ها تغییرات ایجاد شده در این نرم افزار موجب توسعه امکانات و قابلیت های ویژه آن گردیده است و می توان گفت که امروزه نرم افزار فتوشاپ تنها نرم افزاری برای ویرایش عکس ها و تصاویر به شمار نمی رود و دارای کاربردهای فراوان دیگری نیز هست. (آموزش فتوشاپ در تبریز)

دوره فتوشاپ در تبریز

محبوبیت نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ دارای رابط کاربری مناسبی می باشد که سبب تسهیل در استفاده از این نرم افزار گردیده است و کاربر می تواند به راحتی در تعامل با نرم افزار فتوشاپ ، تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای را توسط این نرم افزار ایجاد نماید. (دوره فتوشاپ در تبریز)

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند می باشد و استفاده از آن سبب افزایش بهره وری در ایجاد تصاویر خلاقانه و منحصر به فرد می گردد. وجود عملکردهای اتوماتیک در نرم افزار فتوشاپ یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد که کاربر می تواند با آن تعامل سازنده ای برقرار نماید. (دوره فتوشاپ در تبریز)

کاربرد نرم افزار فتوشاپ

امروزه فتوشاپ یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش تصویر و روتوش عکس برای استفاده در رایانه های ویندوز یا مک است. همه کسانی که کار عکاسی، گرافیک یا تدوین دارند حتما با این نرم افزار سروکار داشته اند. ادوبی فتوشاپ محصول بسیار کاربردی شرکت ادوبی است. راحتی کار با این نرم افزار و محیط انعطاف پذیر آن باعث محبوبیت روزافزون فتوشاپ در بین کاربرانش شده است.

نرم افزار فتوشاپ امکان ویرایش یا بهبود و ایجاد آثار و تصاویر هنری را در اختیار کاربران قرار می دهد. تغییر پس زمینه ، شبیه سازی یک نقاشی به زندگی واقعی یا ارائه تصویری دیگر از دنیا همه با فتوشاپ امکان پذیر است. این نرم افزار محبوب ترین و متنوع ترین نرم افزار برای ویرایش عکس ، تغییرات تصویر و روتوش برای انواع فرمت های تصاویراست. ابزارهای موجود در فتوشاپ امکان ویرایش تصاویر جداگانه و همچنین دسته های زیادی از عکس ها را دارند. (دوره فتوشاپ در تبریز)

نرم افزار اصلی Adobe Photoshop

نرم افزار اصلی ، Adobe Photoshop ، از طریق برنامه اشتراک Adobe Creative Cloud در دسترس است، اما شما می توانید قطعات جداگانه ای از این بسته مانند Adobe Photoshop Elements ، Photoshop Lightroom  و Photoshop Express را نیز خریداری کنید که هرکدام از این قطعات کاربردهایی دارند. (صفر تا صد فتوشاپ در تبریز)

Adobe Photoshop Elements

Adobe Photoshop Elements یک ویرایشگر گرافیکی سطح پایین به حساب می آید. خرید آن معمولاً ارزان تر از ادوبی فتوشاپ است ، اما کاربرد کمتری را ارائه می دهد. البته این خدمات هنوز هم مفید هستند ، المان های آن بر ارائه ابزارهای ویرایش عکس که ساده تر از نرم افزار اصلی هستند، متمرکز است که هنوز هم مناسب است. شما می توانید از آن برای ادیت سریع اثر رنگ پوست، تغییر قرمزی چشم و از بین بردن لکه ها استفاده کنید. با این حال کاربرد چندانی برای طراحان گرافیک ندارد. (آموزش نرم افزار فتوشاپ در تبریز)

Adobe Lightroom

Adobe Lightroom برای عکاسانی طراحی شده است که ممکن است بخواهند مجموعه تصاویر خود را سازماندهی و ادیت کنند. شما می توانید تصاویر را با لمس یک دکمه روشن تر کنید ، همچنین رنگ ها را کاهش یا افزایش دهید و عکس های دیجیتال را واضح تر کنید. لایت روم در اینجا نقش بهترکننده عکس های شما را دارد. باعث می شود عکس های شما بی نقص تر به نظر برسد. (دوره فتوشاپ در تبریز)

Adobe Photoshop Express

Adobe Photoshop Express  نسخه موبایل فتوشاپ است ، اگرچه برای ویندوز ۸ و بالاتر نیز موجود است. این به این معنی است که بسیار ساده تر است. یک دسته از کارکردهای اساس ویرایش تصویر مانند کنتراست و ترفندهای در معرض نور ، و رفع لکه ها را فراهم می کند. همچنین می توان متن را به تصاویر اضافه کرد. (دوره فتوشاپ در تبریز)

دوره فتوشاپ در تبریز

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره فتوشاپ در تبریز

سرفصل های دوره نرم افزار فتوشاپ

  • آشنایی با مبانی تصویر دیجیتال، محیط کاری فتوشاپ و تنظیمات اولیه
  • آشنایی با فرامین پایه و منوهای فتوشاپ
  • آشنایی با لایه‌ها و ابزارهای انتخاب
  • آشنایی با فرامین تغییر اندازه سوژه‌ها در لایه
  • آشنایی با ابزار قلم، رنگ‌های تدریجی، مدل و الگوی تکرار شونده
  • آشنایی با ماسک در لایه، ابزار پاک کن و افکت‌های تصویری
  • آشنایی با تکنیک بازسازی تصاویر قدیمی
  • آشنایی با فرامین تنظیم و ویرایش تصویر (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز)