×

دوره دستیاری دندانپزشک

خانه » دوره دستیاری دندانپزشک

دوره دستیاری دندانپزشک

آموزش دستیاری دندانپزشک یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی آپادانا می باشد. دستیار دندانپزشک یا تکنسین دندانپزشک به عنوان کمک یار دندانپزشک یا هر شخص دیگری که در حال انجام عملیات ترمیمی و درمانی بر روی بیمار است می‌باشد. دستیار دندانپزشک بیمار را آماده برای عملیات دندانپزشکی می‌کند و همچنین وسایل مورد نیاز را ضدعفونی و استرلیزه می‌نماید. و در هنگام عملیات دندانپزشکی وسایل مورد نیاز را به دندانپزشک می‌دهد. (دوره دستیاری دندانپزشک)

آشنایی با این حرفه فرصتی مناسب برای افرادیست که به دنبال یک کار تمام وقت و یا نیمه وقت می باشند.

دستیار دندانپزشک به خاطر ثبات شغلی، ورود سریع به بازار کار و ماهیت پزشکی و کمک‌کننده‌ای که دارد جزو شغل‌های محبوب به حساب می‌آید. دستیاران دندانپزشک عموما با ویژگی‌هایی چون نظم، منطقی، کارآمد و اجتماعی بودن شناخته می‌شوند. برای دستیار وظایف گسترده و متنوعی تعریف شده؛ اما چه در مورد کارهای روتین و عمومی مطب دندانپزشکی و چه در مورد وظایف حرفه‌ای و تخصصی. دستیار دندانپزشک به سطح بالایی از مهارت و دقت نیاز دارد.

دستیاران دندانپزشکی بیماران را برای انجام مراحل دندانپزشکی آماده می کنند و معمولا مسئولیت انجام کارهایی نظیر تمیز کردن سطحی، کاربرد سیلانت، کاربرد فلوراید و کاربرد بیهوشی موضعی می باشد. واقعیت این است که دندانپزشکان برای سرعت بخشیدن به کارها نیاز به افرادی دارند که در حوزه دندان پزشکی و تجهیزات دندان پزشکی مهارت لازم را داشته باشند و در امور مربوطه به دندان پزشک کمک کنند. دستیار دندانپزشک به همراه دندانپزشکان مشغول به کار هستند و همچنین دارای وظایف مختلف اداری در دفتر دندانپزشکی هستند.

 

هدف از برگزاری این دوره آشنایی علمی و حرفه ای برای افرادی است که صرفا بصورت تجربی بعنوان دستیار کنار دندانپزشک مشغول بکار می شوند. این امر در جهت بهبود کارایی, ارتقاء دانش و رعایت نکات بهداشتی در ارتباط با این حرفه صورت میگیرد.

با گذراندن دوره دستیار دندانپرشکی در مجتمع آپادانا، فرصت های شغلی بیشتری کسب کنید. فرصت های شغلی برای دستیاران دندانپزشک به طور طبیعی در افزایش مداوم برای کسانی که مدرک خود را از یک موسسه معتبر آموزشی دریافت کرده اند می باشد.
تکنسین دندانپزشکی یک دوره مهارتی تخصصی بوده و کلاسها به صورت تئوری و عملی می باشد دانشجویان پس از پایان دوره قادر به کار در مراکز دندانپزشکی خواهند بود که مدرک معتبر و قابل ترجمه از وزارت بهداشت پس از اتمام دوره به دانشجویان اعطا می گردد.
در این دوره دانشجویان ما با مباحث مختلف دندانپزشکی، مواد دندانی و تجهیزات دندانپزشکی و…. آشنا می شوند و دانش آموختگان این رشته از طرف این مرکز معرفی به کار می گردند.

برای ثبت نام در دوره های آموزشی آپادانا راه های مختلفی وجود دارد. کارآموزان می توانند از طریق مراجعه حضوری + تماس تلفنی +ثبت نام از طریق واتساپ + ثبت نام از طریق اینستاگرام + ثبت نام از طریق تلگرام + ثبت نام آنلاین از طریق همین وبسایت اقدام نمایند.

۰۴۱-۴۱۶۴