×

دوره ارز دیجیتال در مشهد

خانه » دوره ارز دیجیتال در مشهد

قابل ذکر است که بازار ارز دیجیتال هم مانند هر بازار دیگری، نیازمند یادگیری و کسب دانش لازم است. افرادی که یک شبه سرمایه خود را در این بازار چندین برابر می کنند، الگوی مناسبی برای ورود به عرصه ارز دیجیتال نیستند. پس باید با تحقیق و بررسی به دنبال بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال بود. (دوره ارز دیجیتال در مشهد)

دوره ارز دیجیتال در مشهد

در چند سال اخیر، رشد قیمت برخی از کوین ها و توکن ها باعث شده است که بسیاری از مردم به سمت این بازار هجوم بیاورند. مشکل اکثریت این است که نمی‌دانند که دقیقا از کجا شروع کنند و چگونه بدون ضرر وارد این بازار شوند. نکته حائز اهمیت این است که این بازار،‌ مخصوصا در ایران، یک فضای نسبتا جدید است که به صورت لحظه‌ای ممکن است تغییر کند. مهم ترین ویژگی این بازار، پویایی آن است؛ بنابراین، ممکن است حتی تریدرهای موفق نیز از بسیاری از مطالب بازار ارزهای دیجیتال بی‌‌خبر باشند و یا برخی دانش مربوط به آن را ندانند. (ارز دیجیتال در مشهد)

یک دوره ارز دیجیتال جامع میتواند شرایط و بستر لازم در این رشته و کسب دانش کافی را فراهم سازد. برای اینکه بتوان در این یک دوره ارز دیجیتال متناسب و خوب را انتخاب کرد در ابتدا باید تعریف کلی و جامعی را از دوره ارز دیجیتال بدانیم. (دوره ارز دیجیتال در مشهد)

بلاکچین چیست و چگونه کار می‌کند؟

بلاکچین  یک بانک اطلاعاتی توزیع شده و رمزنگاری شده است که همزمان در چندین رایانه وجود دارد. این بانک اطلاعاتی دائماً با اضافه شدن بلوک‌های جدید (blocks) در حال گسترش است. هر بلوک حاوی یک timestamp و پیوندی به بلوک قبلی است و در واقع یک زنجیره را تشکیل می‌دهند. (دوره آموزشی ارزهای دیجیتال در مشهد)

این بانک اطلاعاتی توسط هیچ نهاد خاصی اداره نمی‌شود و در عوض همه افراد در شبکه یک کپی از کل اطلاعات را دریافت می‌کنند. بلوک‌های قدیمی برای همیشه حفظ می‌شوند و بلوک‌های جدید به طور برگشت‌ناپذیر به شبکه اضافه می‌شوند. (صفر تا صد ارز دیجیتال در مشهد)

در بلاکچین قراردادها و معاملات به شکل کد دیجیتال به روشی خاصی رمزگذاری شده و در یک بانک اطلاعاتی مشترک و شفاف در قالب بلوک ذخیره می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که کار جعل معاملات و اطلاعات غیر ممکن شود. بنابراین هر کس می‌تواند به همه اطلاعات دسترسی داشته باشد، اما فقط کاربرانی که دارای یک کلید رمزنگاری ویژه هستند، قادر به ثبت یک رکورد جدید به یک زنجیره خاص هستند. (ارز دیجیتال)

مزیت استفاده از ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین در معاملات چیست؟

دلایل متعددی برای برتری استفاده از تراکنش‌های بیت کوین در پرداخت‌ها به جای استفاده از سیستم بانکی وجود دارد. به عنوان مثال می‌توان گفت که چون دولت‌ها در شبکه ارز‌های دیجیتال نقشی ندارند، پس پرداخت‌ها تحت تاثیر مسایل سیاسی حکومت‌ها نیست و هر کسی می‌تواند از بیت کوین در هر کجا، در هر زمان و به هر میزان استفاده کند و هیچ مرزی، تعطیلات بانکی و بروکراسی اداری وجود ندارد. (دوره ارز دیجیتال)

همچنین هزینه‌های نقل انتقال در مقایسه با شبکه بانکی بسیار پایین‌تر است و هنگام دریافت ارز دیجیتال شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و هنگام ارسال ارز دیجیتال نیز شما می‌توانید بسته به اینکه چقدر می‌خواهید معامله را سریع تأیید و تکمیل کنید، انتخاب کنید که هزینه‌های شما چقدر باشد. (دوره ارز دیجیتال در مشهد)

بزرگ‌ترین اشتباه در مورد خرید و فروش و یا نگهداری ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال بر بستر بلاکچین جابجا و در کیف پول‌های دیجیتالی و یا سخت افزاری نگهداری می‌شوند. کیف پول ارز دیجیتال مهم‌ترین قسمت برای فعالیت افراد در حوزه رمزارزها است. توجه داشته باشید که دیگر بانکی یا افراد دیگری وجود ندارند که از دارایی شما حفاظت کنند و فقط عملکرد شماست که می‌تواند دارایی‌تان را حفظ کند. (دوره ارز دیجیتال در مشهد)

بزرگ‌ترین اشتباه زمانی رخ می‌دهد که یک فرد رمز عبور خود را گم و یا در دسترسی دیگران قرار دهد. همچنین اگر در معامله ارز دیجیتال را به حساب فرد ناشناسی به صورت اشتباه ارسال شود و آن جابجایی در شبکه بلاکچین تایید شد. بنابراین هیچ امیدی به بازگشت دوباره پول پس از دست رفتن رمز عبور و یا واریز اشتباهی وجود ندارد.

سکه و توکن چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

سکه (coin) و توکن (token) اگر چه هر دو در بین عامه مردم به عنوان ارز دیجیتال شناخته شده‌اند ولی علی رغم وجود شباهت‌های بسیار، تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند. تفاوت اصلی سکه‌ها با توکن‌ها در شبکه بلاکچین است. سکه‌ها برای انجام تراکشن‌ها از شبکه بلاکچین مستقل و اختصاصی استفاده می‌کنند ولی توکن‌ها از یک شبکه بلاکچین میزبان استفاده می‌کنند. پس توکن‌ها شبکه بلاکچین مستقلی ندارند. اکثر توکن‌ها از زیر مجموعه شبکه Ethereum و omni تشکیل شده‌اند. (آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال در تبریز)

تفاوت دیگر سکه با توکن در خصوص نحوه کارکرد آن است. سکه‌ها برای خرید و فروش در صرافی ارز دیجیتال استفاده می‌شوند در صورتی که توکن‌ها، می‌توانند سهم یک شرکت را ارائه کنند و یا به محصول یا خدماتی دسترسی پیدا کنند. (دوره ارز دیجیتال در مشهد)

موقعیت های شغلی و بازار کار ارز دیجیتال

  • کارشناس رمز ارز و دارایی های رمز پایه، مدیر صندوق ارزی، سبدگردان رمز ارز.
  • تحلیلگران و معامله گران انواع بازارهای سرمایه علی الخصوص بازارهای پولی و مالی بین الملل (FOREX & CFD).
  • فعالان بازار فلزات گرانبها، فلزات رنگین، کالا، انواع اقلام انرژی، شیمیایی و پتروشیمیایی.
  • معامله گران منفرد (Sole-Traders)، استخراج کنندگان رمز ارز، توسعه دهندگان محصولات ارزی رمز پایه و کلیه فعالان اقتصادی که به دنبال موقعیت های سرمایه گذاری جانشین با بازار سهام هستند.
  • مشاوران، کارشناسان. کارشناسان ارشد و مدیران امور بین الملل و عملیات ارزی و دپارتمان سرمایه گذاری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری.
  • کلیه محققین و فعالین بخش اقتصاد ملی اعم از دولتی و خصوصی. سرمایه گذاران دولتی، موسساتی و اشخاص حقیقی که به دنبال جایگزینی برای سرمایه گذاری هستند. (دوره ارز دیجیتال در مشهد)

مخاطبین دوره ارز دیجیتال چه افرادی هستند؟

کلیه علاقمندان به تحلیل و معامله گری در بازار سرمایه بین الملل، بازار ارز، رمز ارزها و توکن های دیجیتال و کلیه علاقمندان به کسب درآمد می توانند مخاطب این دوره باشند و از آن نهایت بهره را ببرند. همچنین کلیه کارشناسان و مدیران سازمان های پولی و مالی که امور کاری روزانه آنها با بازارهای پولی و مالی بین المللی در ارتباط است و یا به دنبال راهکارهای تأمین مالی از بازارهای ارزی رمز پایه هستند و یا در صدد دستیابی به راهکاری جایگزین برای پرداختهای بین الملل هستند، از مخاطبین خاص این دوره محسوب می‌شوند. (دوره تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.