×

دوره ارز دیجیتال در مراغه

خانه » دوره ارز دیجیتال در مراغه

این روزها که اوضاع ارزهای دیجیتال مطلوب است و به عنوان پدیده‌ای نوظهور با کاربردهای فراوان از آنها یاد می‌شود، نیاز به شناخت و کسب آگاهی درباره‌شان بیش از هر زمانی است. (دوره ارز دیجیتال در مراغه)

دوره ارز دیجیتال در مراغه

واژه «ارز دیجیتال» ترجمه فارسی عبارت انگلیسی «cryptocurrency» است. این کلمه انگلیسی از دو عبارت crypto‌ به معنای رمز و currency به معنای ارز تشکیل شده است. به همین دلیل گاهی از معادل «رمزارز»، «ارز رمزگذاری شده» یا «ارز رمزینه» برای این مفهوم نیز استفاده می‌شود. ارز دیجیتال در واقع یک شکل الکترونیکی از پول است که به صورت رمزنگاری شده در اینترنت از یک نفر به فردی دیگر متصل می‌شود. رمزارزها غیرقابل هک هستند. (دوره ارز دیجیتال در مراغه)

اطلاعات مربوط به مالکیت ارز دیجیتال و تراکنش‌ها بر روی شبکه‌ای که بلاک چین نامیده می‌شود قرار دارد. این شبکه اطلاعات مذکور را در اختیار عموم قرار می‌دهد و همه کاربران می‌توانند سابقه تراکنش‌ها را ببینند.

از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال می‌توان به بیت کوین، اتریوم،ریپل، لایت کوین و مونرو اشاره کرد. (آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال در مراغه)

تعریف رسمی ارز دیجیتال

به گفته ی Jan Lansky، یک ارز دیجیتال سیستمی است که ۶ شرط زیر را داشته باشد:

  1. این سیستم به یک مدیریت متمرکز نیاز ندارد، بلکه وضعیت آن به وسیله اجماع غیر متمرکز تثبیت می شود.
  2. سیستم سابقه ای از واحد های ارز دیجیتال خود و مالکیت آن ها را درون خود نگهداری می کند.
  3. سیستم تعریف می کند که آیا واحد های جدید ارز دیجیتال می توانند ایجاد شوند. اگر ایجاد واحد های جدید امکان پذیر است، سیستم تعیین می کند که شرایط منشا آن ها و نحوه تخصیص مالکیت واحد های جدید چگونه است.
  4. مالکیت واحد های ارز دیجیتال اختصاصا از طریق رمزنگاری قابل اثبات است.
  5. سیستم اجازه اجرای تراکنش هایی را می دهد که در آن مالکیت ارز دیجیتال انتقال داده می شود. یک درخواست تراکنش تنها می تواند از طریق کاربری صادر شود که بر واحد های مورد تراکنش، مالکیت کنونی خود را اثبات کند.
  6. اگر دو دستور العمل متفاوت برای تغییر مالکیت دو واحد یکسان ارز دیجیتال به طور همزمان ثبت شوند، سیستم حداکثر یکی از آن ها را انجام دهد.

در مارس سال ۲۰۱۸، لغت “Cryptocurrency” به دیکشنریMerriam-Webster Dictionary افزوده شد. (دوره ارز دیجیتال در مراغه)

انواع ارز دیجیتال و موارد استفاده از ارز دیجیتال

اولین ارز دیجیتال بر پایه بلاک چین، بیت کوین بود که امروزه نیز همچنان محبوب ترین و با ارزش ترین در میان ارز های دیجیتال دیگر است. در حال حاضر ارز های دیجیتال بسیار متنوعی با کاربرد ها و ویژگی های گوناگون به وجود آمده اند. برخی از این ها همزاد و انشعاب گرفته از بیت کوین می باشند (یا به اصطلاح فورک بیت کوین هستند)، حال بسیاری دیگر رمزارز های نوینی هستند که از پایه ساخته شده اند. (آموزش بیت کوین در مراغه)

بعد از بیت کوین، بیش از ۶۰۰۰ ارز دیجیتال جدید از موفقیت آن الهام گرفته و ایجاد شدند که به آن ها “آلت کوین” (altcoin) گفته می شود. آلت کوین ها شامل شامل ارز هایی مثل Litecoin، Peercoin، Namecoin و نیز Ethereum، Cardano و  EOS و… می شود. (دوره ارز دیجیتال در مراغه)

۳ ارز اتریوم (Ethereum)، ریپل (Ripple) و لایت کوین (Litecoin)، بعد از بیت کوین مهم ترین ارز های دیجیتال موجود هستند که بر اساس همان تئوری و اصولی که آقای ناکاموتو برای بیت کوین ارائه داده بود، ایجاد شده اند. این ۴ ارز بیشترین حجم از خرید و فروش بازار ارز های دیجیتال را به خود اختصاص می دهند. (دوره ارز دیجیتال در مراغه)

دسته ای از ارز های دیجیتال نیز وجود دارند که به نام توکن ها شناخته می شوند. توکن ها پلتفرم یا بلاک چین اختصاصی خود را ندارند و بر پایه پلتفرم یک ارز دیگر مانند اتریوم فعالیت می کنند. توکن ها کاربرد های گسترده تری را به یک پلتفرم اضافه می کنند و می توانند به صورت اوراق بهادار، یا با کاربرد های خاص باشند. از توکن های اوراق بهادار می توان برای عرضه ی اولیه یک ارز یا ICO استفاده کرد. از توکن های کاربردی می توان از مقاصدی مانند لایسنس یک نرم افزار، یا رای گیری استفاده کرد. (آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال مراغه)

علل محبوبیت ارز های دیجیتال

ارز های دیجیتال ویژگی های مختلف و منحصر به فردی دارند که هر کدام علاقه مندان خود را دارد. می توان این علل محبوبیت را به چند دسته کلی تقسیم کرد:

  • برخی طرفداران باور دارند ارز های دیجیتال، پول آینده هستند و همین دلیل با سرعت و هر چه قدر می توانند از این ارز ها خریداری و ذخیره می کنند، به امید وقتی که ارزش آن افزایش پیدا کند.
  • برخی طرفداران نیز جذب این حقیقت می شوند که بانک ها و قدرت های مرکزی نقشی در این ارز نداشته و منابع آن را کنترل نمی کنند. این بدین علت است که بانک ها به مرور زمان با صدور پول جدید و ایجاد تورم، از ارزش پول می کاهند.
  • عده ای نیز هستند که از تکنولوژی پشت ارز دیجیتال، یعنی بلاک چین، خوششان می آید. این سیستم پردازش و ذخیره غیر متمرکز می تواند از هر سیستم پرداختی سنتی امن تر باشد.
  • در نهایت عده ای هم هستند که علت تمایلشان به ارز دیجیتال، افزایش قیمت مداوم آن است. این افراد به سودی که می توانند از این بازار کسب کنند اهمیت می دهند و توجهی به آینده دراز مدت و پتانسیل های این ارز ها ندارند. (دوره ارز دیجیتال در مراغه)

چه کارهایی می شود با یک ارز دیجیتال انجام داد؟

  • خرید کالا و خدمات
  • سرمایه گذاری
  • ماینینگ یا استخراج
  • قبول کردن به عنوان پرداخت در کسب و کار خود
  • کمک به خیریه

جدیدترین ارز دیجیتال

آشنایی با جدیدترین ارزهای دیجیتال برای برخی کاربران با اهمیت بسیار زیادی همراه است. ارزهای دیجیتال جدید به دلیل تازه بودن معمولاً با استقبال زیادی روبرو شده و قیمت آنها در یک برهه کوتاه با نوسانات بسیار شدیدی همراه می‌شود. افزایش قیمت های چندین برابری این ارزها باعث شده تا خیلی ها به دنبال مشاهده و سرمایه گذاری روی آنها باشند. (آموزش تردینگ ارز دیجیتال در مراغه)

البته سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال جدید با ریسک های بسیار زیادی نیز همراه است. از این رو توصیه می‌کنیم که اگر دانش کافی برای تحلیل و ارزیابی هر یک از انواع ارزهای دیجیتال جدید را ندارید، از این نوع سرمایه گذاری اجتناب کنید. با این حال برای مشاهده جدیدترین ارز دیجیتال می‌توانید به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کرده و در بخش New Cryptocurrency تمام ارزهای دیجیتال جدید معرفی شده را مشاهده کنید. (دوره ارز دیجیتال در مراغه)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.