×

دوره ارز دیجیتال در صوفیان

خانه » دوره ارز دیجیتال در صوفیان

یک دوره ارز دیجیتال جامع میتواند شرایط و بستر لازم در این رشته و کسب دانش کافی را فراهم سازد. (دوره ارز دیجیتال در صوفیان)

دوره ارز دیجیتال در صوفیان

امروزه توصیه می‎شود برای حفظ ارزش پول، آن را در جاهایی سرمایه گذاری کنیم که باعث سوددهی در بلندمدت شود. خوشبختانه یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری، ارزهای دیجیتال می باشد که از آنها به عنوان بازار آینده پولی یاد می شود. (دوره ارز دیجیتال در صوفیان)

مزیت فوق العاده این حوزه در این می باشد که سود شما به دلار می باشد و نوسان قیمت دلار در بازار داخل عملا هیچ تاثیری روی پول شما ندارد و باعث کاهش ارزش آن نشده و از طرف دیگر شما با انجام روش هایی که در این دوره آموزش داده می شود می توانید سرمایه خود را ظرف مدت یک تا دو سال به حداقل ۵ تا ۱۰ برابر افزایش دهید! (دوره ارز دیجیتال در صوفیان)

امروزه مباحث زیادی را پیرامون دنیای ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی می شنویم که موجب می شود افراد زیادی هیجان ورود به این بازار را داشته باشند. اما چیزی که مهم است جای خالی موضوع بسیار مهم یادگیری است.

نباید فراموش کرد که این بازار هم مانند هر بازار دیگری، نیازمند یادگیری و کسب دانش لازم است. افرادی که یک شبه سرمایه خود را در این بازار چندین برابر می کنند، الگوی مناسبی برای عرصه ارز دیجیتال نیستند. پس باید با تحقیق و بررسی به دنبال بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال بود.

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

یکی از بازارهای سرمایه گذاری که امروزه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است، بازار ارز دیجیتال است. در اینجا نیز مانند دیگر بازارهای سرمایه گذاری دیگر ابتدا باید اطلاعاتی درباره سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و نحوه فعالیت آن کسب کرد تا بتوان بیشترین سود را از سرمایه گذاری خود به دست آورد. (سرمایه گذاری ارز دیجیتال در صوفیان)

نکات مهم برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال، صنعت بسیار جدیدی است که هنوز بسیاری از افراد آشنایی کاملی با آن ندارند. بسیاری از افراد نیز بدون هیچ شناختی اقدام به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می‌کنند. اما ورود بدون آگاهی و شناخت کافی از این بازار می‌تواند منجر به از دست رفتن اصل سرمایه شود. در ادامه نکات مهمی را که برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال باید رعایت شود، بررسی خواهیم شد. (آموزش ارز دیجیتال در صوفیان)

۱) پیش از ورود به بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال، می‌بایست در این زمینه تحقیق کرد.

ابتدا لازم است اطلاعات جامع و کاملی از تمام اصطلاحات و شرایط این بازار به دست آورد. باید اطلاعاتی در مورد بستر بلاک چین، رمز ارزها، توکن اختصاصی، قیمت کوین یا توکن، حجم معاملات و سایر نکات به دست آورد و به طور کلی از اینکه وارد چه نوع بازاری می‌شوید آگاه باشید. (دوره ارز دیجیتال در صوفیان)

۲) دارای روحیه ریسک‌پذیری بالا بودن

بازارهای دیجیتال گاهی بسیار پرسود است، اما از آن جایی که بدون پشتوانه و دارای نوسانات بالایی نیز هست، ریسک زیادی دارد. در حال حاضر این ارزها چیزی به جز یک رشته کد رمزگذاری شده نیستند و پشوانه اصلی آن‌ها اعتماد مردم است. بنابراین برای ورود به این بازار اول باید روحیه ریسک پذیری داشت. (دوره ارز دیجیتال در صوفیان)

۳) احتیاط در پذیرفتن پروژه‌های خوب اما مشکوک

مانند هر بازار دیگری، در بازار ارزهای دیجیتال هم افراد کلاهبردار وجود دارند. بنابراین در دریافت پروژ‌هایی که بسیار خوب هستند و اندکی مشکوک، باید احتیاط شود و قبل از سرمایه گذاری، همه جوانب را سنجیده شود. (کلاس ارزهای دیجیتال در صوفیان)

۴) کنترل شرایط در مواجه با نوسانات قیمت

باید به یاد داشت که ما هیچ گاه نمی‌توانیم نوسانات بازار را کنترل کنیم، اما توانایی کنترل رفتار معاملاتی، زمان ورود و خروج خود را داریم. داشتن یک برنامه مدون در کنترل شرایط و مواجهه با نوسانات قیمت کمک کننده خواهد بود. (صفر تا صد ارز دیجیتال در صوفیان)

۵) ایجاد تنوع در سرمایه

به مجموعه رمز ارزهای خریداری شده توسط هر فرد، سبد دارایی ارز دیجیتال می‌گویند. می‌توان با ایجاد تنوع در سرمایه و سبد دارایی خود، احتمال ریسک را کاهش و احتمال سود را افزایش داد. در این جا ضرب‌المثل«هیچ گاه همه تخم مرغ‌هایت را در یک سبد نگذار» کاربرد فراوانی دارد. بنابراین در انتخاب سبد دارایی ارز دیجیتال و تنوع در خرید چندین رمز ارز دقت زیادی داشت. (دوره ارز دیجیتال در صوفیان)

۶) برای سرمایه خود برنامه ریزی داشته باشید.

برای سرمایه خود باید برنامه داشت و از انجام معاملات هیجانی پرهیز نمود. اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت و یا کوتاه مدت را دارید، برای سرمایه گذاری خود نیز برنامه کوتاه مدت و یا بلند مدت داشته باشید و سعی کنید بدون ذهنیت قبلی دست به اقدام نزنید. (آموزش تحلیل تکنیکال در صوفیان)

۷) همه دارایی خود را تنها بر روی یک ارز سرمایه گذاری نکنید.

زمانی که سرمایه خود را تنها به خرید یک ارز اختصاص دهید، ممکن است با افت قیمت مواجه شده و تمام سرمایه خود را از دست بدهید. بنابراین هیچ‌گاه سرمایه گذاری خود را محدود به یک ارز دیجیتال نکنید و چندین ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، با این کار شانس کسب سود برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. (کلاس های ارز دیجیتال در صوفیان)

 ۸) در بازار ارز دیجیتال استراتژی خود را حفظ نمایید.

یکی از اساسی‌ترین نکاتی که باید در خرید و فروش ارز دیجیتال رعایت کرد، داشتن استراتژی خرید است. این که بدون داشتن هیچ گونه استراتژی و در لحظه تمام سرمایه خود را به خرید ارز دیجیتال اختصاص دهیم، به ضررمان خواهد بود. انتخاب استراتژی مناسب بسته به هر معامله‌گر متفاوت است و تجربه شخصی و یادگیری برخی از مهارت‌ها و همچنین کمک گرفتن از یک مشاور حرفه‌ای، می‌تواند در داشتن یک استراتژی درست مفید باشد. (دوره ارز دیجیتال در صوفیان)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

 

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

 

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

 

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

 

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

 

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.