×

دوره ارز دیجیتال در زنجان

خانه » دوره ارز دیجیتال در زنجان

بسیاری از ابرشرکت‌های دنیا به دلیل خدماتی که بلاک چین می‌تواند به بشریت و دنیا عرضه کند در حال سرمایه‌ گذاری بزرگ روی پروژه‌های بلاک چینی خود هستند و احتمالا در سال های آینده زندگی بدون بلاکچین مانند اینترنت برای انسان ها سخت خواهد بود. (دوره ارز دیجیتال در زنجان)

دوره ارز دیجیتال در زنجان

امروزه شاهد رشد روزافزون کسب و کارهای اینترنتی و استقبال مردم به این عرصه هستیم. بلاک چین و ارزهای دیجیتال، فناوری جدیدی است که پیش بینی می‌شود در آینده بخش مهمی از بازار مالی دنیا را تشکیل خواهد داد. بسیاری از کارشناسانبلاک چین را انقلاب چهارم جهان می‌دانند. (دوره ارز دیجیتال در زنجان)

بسیاری از ابرشرکت‌های دنیا به دلیل خدماتی که بلاک چین می‌تواند به بشریت و دنیا عرضه کند در حال سرمایه‌ گذاری بزرگ روی پروژه‌های بلاک چینی خود هستند و احتمالا در سال های آینده زندگی بدون بلاکچین مانند اینترنت برای انسان ها سخت خواهد بود.

ارز دیجیتال یا رمزارز

ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی شکلی از پول الکترونیکی است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. ماهیت ارز‌های دیجیتال غیرمتمرکز است و این یعنی هیچ نهاد و سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند. شکل‌گیری ارز‌های دیجیتال ریشه در رفع دو مشکل داشت که یکی از آن‌ها «اعتماد به شخص ثالث» و دیگری «دو بار خرج کردن» بود. (دوره ارز دیجیتال در زنجان)

بیت‌کوین به‌عنوان اولین ارز دیجیتال هر دو مشکل را حل کرد و دیگر نیازی نبود که افراد برای انجام امور مالی خود به سازمان‌ها و یا مؤسسات بانکی اعتماد کنند. در نتیجه نوعی پول الکترونیکی توسط مردم و برای خدمت به مردم تحت عنوان رمزارز یا ارز دیجیتال ساخته شد و رواج پیدا کرد.

ماینینگ ارز دیجیتال

استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال به فرایند تایید تراکنش‌ها در شبکه می‌گویند که با تولید سکه جدید همراه است و باCPU، کارت گرافیک یا ای‌سیک انجام می‌شود. (آموزش ارزهای دیجیتال در زنجان)

فرآیند استخراج ارز دیجیتال تماما درباره‌ی زمان و توان به اشتراک‌ گذاشته شده با دفتر کل دیجیتال بلاک چین است؛ یعنی دقیقا جایی که تایید تراکنش‌های ارز دیجیتال در شبکه اتفاق می‌افتد. استخراج خدمات دفترداری را با کمک سخت‌افزارهای کامپیوتری برای شبکه ارز دیجیتال فراهم می‌کند. استخراج فرآیندی است که برق زیادی مصرف می‌کند، بنابراین شما باید مطمئن شوید که حداقل می‌توانید از پس هزینه‌های آن مانند هزینه انرژی و سخت‌افزار بربیاید. (آموزش بیت کوین در زنجان)

کیف پول ارز دیجیتال

«والت» یا همان کیف پول ارز دیجیتال یک برنامه‌ نرم‌افزاری است که کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره می‌کند و با بلاک چین‌های مختلف در تعامل است تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال خود را بفرستند، دریافت کنند و بر تراز حساب خود نظارت داشته باشند. (دوره ارز دیجیتال در زنجان)

برای استفاده از ارزهای دیجیتال، باید یک کیف پول دیجیتالی داشت. هیچ ارز دیجیتالی به خودی خود در کیف پول قرار ندارد. بیت کوین و کریپتوکارنسی‌های مشتق ‌شده از آن، به صورت غیرمتمرکز در یک دفترکل عمومی به نام «بلاک چین» ذخیره و نگهداری می‌شوند. (دوره ارز دیجیتال در زنجان)

ویژگی های ارزهای دیجیتال

  • همانطور که قبلا ذکر شد، ارزهای دیجیتال فقط به صورت دیجیتالی وجود دارند. معادل فیزیکی ندارند.
  • ارزهای دیجیتال می توانند متمرکز یا غیرمتمرکز باشند. ارزهای دیجیتال برجسته مانند بیت کوین و اتریوم نمونه هایی از سیستم های ارز دیجیتال غیرمتمرکز هستند.
  • ارزهای دیجیتال می توانند ارزش را انتقال دهند. استفاده از ارزهای دیجیتال مستلزم تغییر ذهنی در چارچوب موجود برای ارزها است، جایی که آنها با معاملات خرید و فروش کالا و خدمات مرتبط هستند. با این حال، ارزهای دیجیتال این مفهوم را گسترش می دهند. به عنوان مثال، یک توکن شبکه بازی، می تواند عمر یک بازیکن را افزایش دهد یا قدرت های فوق العاده ای برای آنها فراهم کند. این معامله خرید یا فروش نیست، بلکه بیانگر انتقال ارزش است.

انواع ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال یک اصطلاح فراگیر است که می تواند برای توصیف انواع مختلف ارزهای موجود در حوزه الکترونیکی استفاده شود. به طور کلی، سه نوع مختلف ارز وجود دارد:

ارزهای رمزنگاری شده یا کریپتوکارنسی

کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتالی هستند که از رمزنگاری برای ایمن سازی و تایید تراکنش ها در یک شبکه استفاده می کنند. همچنین از رمزنگاری برای مدیریت و کنترل ایجاد چنین ارزهایی استفاده می شود. بیت کوین و اتریوم نمونه هایی از ارزهای دیجیتال هستند.

ارزهای مجازی

ارزهای مجازی، توسط توسعه دهندگان یا یک سازمان موسس متشکل از سهامداران مختلف درگیر در فرآیند کنترل می شوند. ارزهای مجازی را نیز می توان به صورت الگوریتمی توسط یک پروتکل شبکه تعریف شده کنترل کرد. نمونه ای از ارز مجازی یک توکن شبکه بازی (گیم) است که اقتصاد آن توسط توسعه دهندگان تعریف و کنترل می شود.

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) ارزهای دیجیتالی تنظیم شده ای هستند که توسط بانک مرکزی یک کشور صادر می شوند.

CBDC می تواند مکمل یا جایگزینی برای ارز سنتی فیات باشد. برخلاف ارز فیات که به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی وجود دارد، یک CBDC صرفا به شکل دیجیتالی وجود دارد. انگلستان، سوئد و اروگوئه چند کشوری هستند که در حال بررسی برنامه هایی برای راه اندازی نسخه دیجیتالی ارزهای فیات بومی خود هستند.

مزایای ارزهای دیجیتال

۱)زمان انتقال و تراکنش سریع دارند. ۲) نیازی به ساخت فیزیکی ندارند و نمی توانند کثیف شوند. ۳) می توانند اجرای سیاست های پولی و مالی را تسهیل کنند. ۴) می توانند هزینه های تراکنش را ارزان تر کنند.

 

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

 

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

 

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

 

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

 

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

 

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.