×

دوره ارز دیجیتال در بندرعباس

خانه » دوره ارز دیجیتال در بندرعباس

یک دوره ارز دیجیتال جامع میتواند شرایط و بستر لازم در این رشته و کسب دانش کافی را فراهم سازد. (دوره ارز دیجیتال در بندرعباس)

دوره ارز دیجیتال در بندرعباس

به هر شکلی از پول که در فضای الکترونیکی و دیجیتال ایجاد شده و در بستر آن قابل انتقال به دیگران باشد، «ارز دیجیتال» (Digital Currency)  گفته می‌شود. ارز دیجیتال، کاربردی همانند ارزهای فیات رایج دارد و از آن می‌توان برای پرداخت جهت خرید کالا یا دریافت خدمات استفاده کرد. مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال، سرعت بالای انجام تراکنش‌های بین‌المللی با استفاده از آن است. (دوره ارز دیجیتال در بندرعباس)

یکی دیگر از ویژگی‌های ارز دیجیتال، غیرمتمرکز (Decentralized) بودن آن است. پول‌های رایج مانند دلار و ریال، توسط بانک مرکزی هر کشور تولید و توزیع می‌شوند بنابراین سیستم آن‌ها کاملا متمرکز است. اما ارزهای دیجیتال می‌توانند به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز باشند. در حالت متمرکز، دولت یا سازمانی مسوولیت تولید و توزیع ارزهای دیجیتال را بر عهده دارد اما در حالت غیرمتمرکز، این کار توسط همه اعضای حاضر در سیستم انجام می‌شود. (دوره ارز دیجیتال در بندرعباس)

ارز دیجیتال برخلاف پول‌های رایج که انتقال دهنده ارزش مادی هستند، می‌تواند برای نگهداری و انتقال ارزش‌های دیگری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال، ارز دیجیتال می‌تواند مالکیت یک اثر هنری را نمایندگی کند یا در بازی‌های رایانه‌ای طول عمر یک بازیکن را نشان دهد.

بلاکچین چیست؟

ویژگی بعدی ارزهای رمز نگاری این است که در بستر قدرتمند و امن بلاکچین فعال هستند. بلاکچین به معنی زنجیره‌ای از بلاک‌ها است. در دنیا هر چیز ارزشمندی نگهبانی دارد، نگهبان ارزهای دیجیتال بلاکچین‌های آن‌هاست. اولین بلاک در هر ارز دیجیتال را بلاک جنسیس می‌گویند. بلاکچین غیر قابل هک شدن است. زیرا هر بلاک اطلاعات بلاک قبلی خود را دارد و یک هکر برای هک کردن یک بلاک باید تمامی بلاک‌های قبلی آن ارز را هک کند که زمان بسیار کمی برای این کار دارد. در ضمن پیدا کردن اولین بلاک کار غیرممکنی است. بنابراین یکی از امن‌ترین فضاهای موجود بلاکچین می‌باشد. (دوره ارز دیجیتال در بندرعباس)

ویژگی‌های مهم ارزهای دیجیتال

نکته اصلی در جذابیت و عملکرد بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال ساخته‌شده بر پایه فناوری بلاک‌چین، این است که در نگهداری و انجام معاملات آن‌ها از یک حساب آنلاین استفاده شده است. بنابراین این حساب آنلاین بر اساس یک ساختار اطلاعاتی توافق شده کاملاً امن است که توسط کل شبکه یک گره منفرد یا یک رایانه با کپی از دفترچه نگهداری می‌شود. قبل از تأیید، هر بلوک جدید ایجادشده باید توسط هر گره تأیید شود، جعل تاریخ معاملات تقریباً غیرممکن است! (آموزش صفر تا صد ارزهای دیجیتال در بندرعباس)

بسیاری از کارشناسان، فناوری بلاک‌چین را دارای پتانسیل جدی برای استفاده در فعالیت‌هایی همچون رأی‌گیری آنلاین و سرمایه‌گذاری گسترده می‌دانند. مؤسسات مالی بزرگی همچون جی‌پی مورگان چیس (JPMorgan Chase) با کمک این فناوری، مراحل پردازش پرداخت را ساده کرده و هزینه‌های خود را کاهش داده‌اند. اما ازآنجاکه ارزهای دیجیتال کاملاً مجازی هستند و در یک پایگاه داده‌مرکزی ذخیره نمی‌شوند، در صورت از بین رفتن هارددیسک یا نبود نسخه‌ی پشتیبان از کلید خصوصی، موجودی ارز دیجیتال از بین رفته و غیرقابل‌بازیابی می‌شود. در حال حاضر هیچ مرجع اصلی، دولت یا شرکتی وجود ندارد که به دارایی و اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد. (دوره ارز دیجیتال در بندرعباس)

انواع ارزهای دیجیتال

ارزهای رمزنگاری شده به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند. دسته اول بیت کوین و دسته دوم هر ارزی به جز بیت کوین را آلت کوین می‌گویند. آلت کوین‌ها نیز به دو دسته کوین و توکن تقسیم بندی می‌شوند. کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که بلاکچین مخصوص خودشان را دارند مانند اتریوم. در ضمن بیت کوین هم بلاکچین خودش را دارد و کوین محسوب می‌شود. توکن‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که روی بستر بلاکچین‌های دیگر فعال هستند. (دوره ارز دیجیتال در بندرعباس)

در فضای ارز دیجیتال دو نوع ارز دیگر نیز داریم. استیبل کوین و شت کوین. استیبل کوین یعنی ارزهای دیجیتال ثابت که قیمت آنها تغییر نمی‌کند مانند ارز دیجیتال تتر یا دلار دیجیتال که همیشه ۱ دلار و چند سنت است.

ارزها قبلا از اینکه پا به عرصه بگذارند باید برنامه و اهداف خود را روی سفیدنامه یا وایت پیپر به مردم ارائه بدهند. ارزهایی که بدون برنامه و پروژه وارد عرصه می‌شوند شت کوین نامیده می‌شوند که نسبت به سایر ارزها ریسک بالاتری دارند.

بیت کوین اولین رمزارز

بیت کوین اولین رمزارز ایجاد شده و معروف‌ترین آن‌ها است. بیشتر مفاهیم در آموزش ارز دیجیتال از بیت کوین نشات گرفته است. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۹  توسط شخص یا گروه ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) معرفی شد. ایده اصلی ایجاد بیت کوین، معرفی یک سیستم پرداخت الکترونیکی غیرمتمرکز و مستقل بر مبنای روش‌های محاسباتی اجماع و رمزنگاری بود. (دوره ارز دیجیتال در بندرعباس)

بیت‌کوین از الگوریتم اجماع اثبات کار برای تایید و ثبت تراکنش‌ها استفاده می‌کند. دفتر کل حساب‌های آن بین همه ماینرها توزیع شده است و از توابع هش برای تایید بلوک و اتصال آن به بلوک‌های قبلی استفاده می‌شود. مجموعه این ویژگی‌ها، بیت کوین را به یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و امن تبدیل کرده است. بیت کوین در بهترین حالت می‌تواند ۷ تراکنش در ثانیه را در شبکه ثبت کند که تقریبا کمترین مقیاس‌پذیری بین ارزهای دیجیتال مختلف است. به دلیل حفظ امنیت و مرکزگریزی شبکه، این امر اجتناب‌ناپذیر است. (آموزش بیت کوین در بندرعباس)

تعداد کل بیت‌کوین‌ها پس از استخراج طی فرآیند ماینینگ ۲۱ میلیون خواهد بود. مقدار سکه‌های استخراج شده هر چهار سال یکبار نصف می‌شود که همین امر باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شود. در ابتدای شروع به کار، استخراج بیت کوین با سخت‌افزارهای نسبتا ساده مثل CPU و کارت گرافیک انجام می‌شد. اما با بالا رفتن سختی استخراج، امروزه ماینینگ فقط با دستگاه‌های ASIC و FPGA  سودآور است.

آیا ارزهای دیجیتال امن هستند؟

هرچند غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال یک مزیت فوق‌العاده محسوب می‌شود، اما در شرایطی که مشکلات امنیتی به وجود بیاید، نامتمرکز بودن یک تهدید جدی محسوب می‌شود. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی همیشه سعی کنید با صرافی‌های معتبر کار کنید، ارزهای دیجیتالتان را در کیف پول مخصوص ذخیره کنید و هیچ‌وقت ۱۲ کلمه بازیابی کیف پولتان را در اختیار هیچ سایت یا صرافی قرار ندهید. (آموزش تریدینگ ارز دیجیتال در بندرعباس)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

 

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.