×

دوره ارز دیجیتال در بناب

خانه » دوره ارز دیجیتال در بناب

ارز دیجیتال در واقع یک شکل الکترونیکی از پول است که به صورت رمزنگاری شده در اینترنت از یک نفر به فردی دیگر متصل می‌شود و مهم تر از همه غیرقابل هک هستند. (دوره ارز دیجیتال در بناب)

دوره ارز دیجیتال در بناب

پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند. مثلاً می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکهٔ اجتماعی داشت. پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد. (دوره ارز دیجیتال در بناب)

ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند.

کریپتوکارنسی‌ها را می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگری ارسال کرد. یعنی برای ارسال ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانک‌ها یا هر سازمان واسطه دیگری نخواهید داشت. (دوره ارز دیجیتال در بناب)

رمزارزها همانند ریال و دلار پول‌هایی هستند که با سازوکار مختلفی ایجاد و توزیع می‌شوند. فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند بیت کوین با ماینینگ انجام می‌شود و برای تعدادی دیگر از آن‌ها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرند.

ارزهای دیجیتال بر روی فناوری دفتر کل توزیع شده ساخته شده‌اند که یکی از محصولات مهم آن، فناوری بلاک چین است. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها را چه برای افرادی که در شبکه حضور دارند و چه برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کند. (آموزش صفر تا صد ارزهای دیجیتال در بناب)

تفاوت پول معمولی با ارز دیجیتال چیست؟

پول معمولی یا همان ارزهای رسمی (مثل ریال، دلار یا یورو) توسط بانک مرکزی هر کشور منتشر می‌شود. بانک مرکزی باید مقداری شیء با ارزش (نظیر طلا) را به عنوان پشتوانه این پول منتشر شده در اختیار داشته باشد. اما ارز دیجیتال این گونه نیست و بیشتر آنها بدون هر نوع پشتوانه فیزیکی منتشر می‌شوند. البته استثناهایی نیز در این میان وجود دارد. برای نمونه ارز دیجیتال «وان‌گرم» که توسط یک استارتاپ اماراتی عرضه شده و منطبق با قوانین شرعیت اسلامی است، دارای پشتوانه طلا است. (دوره ارز دیجیتال در بناب)

دومین تفاوت پول معمولی با ارز دیجیتال به ساختار تراکنش‌ آنها مربوط می‌شود. در تراکنش‌های آنلاین بین دو نفر، یک واسطه (معمولا) بانک وجود دارد که بر آن نظارت می‌کند. اما نقل‌وانتقال ارز دیجیتال بین دو نفر به صورت همتا به همتا صورت می‌گیرد. به جای وجود یک نهاد واسطه مرکزی (مثل بانک) درستی تراکنش در ارز دیجیتال توسط شبکه‌ای از کاربران که بر روی شبکه بلاک چین حضور دارند تایید می‌شود. (آموزش بیت کوین در بناب)

ارز های دیجیتال چگونه فعالیت می کنند؟

از مشخصه های اصلی ارز دیجیتال که به آن نیز اشاره شد، غیر متمرکز بودن آن است. این یعنی معمولا توسط یک قدرت مرکزی صدور و یا مدیریت نمی شوند. این ویژگی کلیدی، ارز های دیجیتال را در برابر دخالت و دستکاری دولت ها و قدرت های مرکزی مصون می کند. (دوره ارز دیجیتال در بناب)

یکی از چالش های اصلی یک شبکه پرداخت غیر متمرکز و فاقد دیتابیس مرکزی، جلوگیری از “دوبار خرج کردن ” یا به اصطلاح “Double Spending” است.

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال

شاید شنیدن داستان افرادی که با خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با قیمتی پایین و فروش آن در هنگام افزایش قیمت به ثروت بالایی رسیدند شما را به فکر سرمایه‌گذاری بر روی آن بیاندازد. بازار ارزهای دیجیتال بازاری جذاب برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان از سراسر دنیاست. با این وجود، یکی از مشکلات اصلی این بازار، نوسانات شدید قیمتی در آن است. (آموزش سرمایه گذاری در ارزهای دیجتال)

چون این نوسانات بخشی طبیعی از این بازار است، این سرمایه‌گذاری مخاطره به نسبت بالایی داشته و البته احتمال کسب سود قابل توجه نیز در آن وجود دارد.

انواع ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتالی یا رمزنگاری شده یک پول صد در صد مجازی است. برخلاف تقریباً تمامی پول‌های دیگر در جهان، هیچ حکومتی روی این پول نظارت و کنترل ندارد، در عوض، کاملاً مجازی است. ارزهای دیجیتالی‌هایی که مالک آن هستید، در کامپیوتر شما ذخیره می‌شوند. می‌توانید این ارزهای دیجیتالی را بفروشید و یورو یا ریال دریافت کنید.

پول کامپیوتری یا پول دیجیتال یا پول اینترنتی نام‌هایی هستند که به این پول مجازی داده شده و گفته می‌شود یکی از بزرگترین علاقه‌مندی‌های گیک‌ها و خوره‌های دنیای دیجیتال است. عده‌ای دیگر هم آن را ابزاری برای مبارزه بر ضد نظام سرمایه داری جهانی و بانک‌های بزرگ می‌دانند. (آموزش تریدینگ ارز دیجیتال در بناب)

شرکت‌ها و افرادی که کارهای تجاری و بازرگانی انجام می‌دهند، اغلب به دنبال راه حل‌هایی برای دریافت پول و سود بیشتر هستند، مشتریان هم در مقابل خدمات مناسب و شیوه‌های پرداختی معقول و مطمئنی را طلب می‌کنند. شاید ایده‌های مختلفی برای جابجا کردن پول و اعتبار به صورت اینترنتی به ذهن شما هم رسیده باشد. بانکداری الکترونیکی و استفاده از روش‌های سنتی تر هم مشکلات و محدودیت‌های فیزیکی و قانونی متعددی دارند؛ بنابراین تلاش‌ها برای آفریدن نوعی پول دیجیتال از همان آغاز کسب و کارهای الکترونیک شکل گرفته بود. (دوره ارز دیجیتال در بناب)

کاربرد ارزهای دیجیتال

بهترین و مهمترین کاربرد رمزارزهای دیجیتالی، سهولت در استفاده و امنیت بالا است. همه افراد می‌توانند به جای پول کاغذی یا کارت‌های بانکی از ارزهای دیجیتالی استفاده کنند. به عبارت بهتر تمام کارهایی که با پول عادی می‌توان انجام داد، با سرعت بهتر و امنیت بالاتر از طریق ارزهای دیجیتالی قابل انجام است. (آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در بناب)

خریدهای روزانه، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و ثبت دامنه سایت از جمله خدماتی است که همین حالا در برخی از کشورها با استفاده از رمزارزها صورت می‌گیرد. همچنین با توجه به نوظهور بودن بازار رمزارزها بسیاری از افراد از بازار کریپتوکارنسی برای سرمایه گذاری و کسب سود استفاده می‌کنند.

برای خرید، فروش و به‌طور کلی معامله ارزهای دیجیتال باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید؛ صرافی‌هایی که مجازی هستند و در قالب سایت یا اپلیکیشن موبایل فعالیت می‌کنند. (دوره ارز دیجیتال در بناب)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.