×

دوره ارز دیجیتال در اردبیل

خانه » دوره ارز دیجیتال در اردبیل

مهمترین نکته‌ای که درباره ارز دیجیتال وجود دارد این است که به مکان خاصی محدود نمی‌شود و از هرنقطه از جهان می‌توان تراکنشی بر اساس ارز دیجیتال انجام داد. ارزهای دیجیتال به صورت الکترونیکی بوده که مبنای آنها صفر و یک است ذخیره و منتقل می‌شوند. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

دوره ارز دیجیتال در اردبیل

ارز دیجیتال یعنی پولی که در فضای اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهر فیزیکی و قابل لمسی ندارند. ارز دیجیتال در دنیای واقعی حالت فیزیکی ندارد اما بسیاری از ویژگی‌های پول فیزیکی را دارد. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

مهمترین نکته‌ای که درباره ارز دیجیتال وجود دارد این است که به مکان خاصی محدود نمی‌شود و از هرنقطه از جهان می‌توان تراکنشی بر اساس ارز دیجیتال انجام داد. ارزهای دیجیتال به صورت الکترونیکی بوده که مبنای آنها صفر و یک است ذخیره و منتقل می‌شوند.

این ارزها که هدف‌شان کاهش تقلب و کلاهبرداری است با امنیت بالایی رمزنگاری می‌شوند، به طوری که هیچ نهاد، سازمان و دولتی نمی‌تواند آن را تحت نظارت و کنترل خود دربیاورد. (آموزش ارز دیجیتال در اردبیل)

بلاکچین چیست؟

بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که اطلاعات ذخیره‌شده روی این نوع سیستم، میان همه اعضای یک شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. با استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها، امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت‌شده، تقریباً از بین می‌رود. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

مفهوم بلاک چین اولین بار با پیدایش بیت کوین به وجود آمد و پادشاه ارزهای دیجیتال از این راهکار برای ذخیره اطلاعات مربوط به دارایی کاربران بهره برد. (آموزش بیت کوین در اردبیل)

ارز دیجیتال بیت کوین چیست؟ (Bitcoin)

بیت کوین نوعی ارز مجازی است که با رسیدن قیمتش به ۱۳ هزار دلار در اوایل سال ۲۰۱۸، به شهرت و شکوفایی زیادی رسید. این ارز دیجیتال، ترکیبی بود از خلاقیت، پشت سر گذاشتن موانع قانونی و کنار زدن واسطه‌ها در امور مالی و بانکی مختلف که تراکنش‌های مالی را در سطحی بین‌المللی مقدور می‌ساخت. به همین خاطر در مدت کوتاه ظهورش توانست توجه زیادی را به سمت خود جلب کند. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

بعد از «Bitcoin» رمزارزهای بسیاری پا به دنیا گذاشتند که ویژگی‌هایی شبیه به آن داشتند و دارند. کریپتوکارنسی‌ها یا رمزارزها ویژگی‌ها و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند و به همین دلیل است که با گذشت حدود ۱۰ سال از روی کار آمدنشان شهرت زیادی پیدا کرده‌اند.

کریپتوکارنسی‌ها در بستر شبکه‌ای بزرگ فعالیت می‌کنند که به آن «بلاک چین» می‌گویند. این شبکه، کاربران بسیار زیادی دارد و نمی‌توان در داده‌های آن دخل و تصرف کرد. (آموزش تحلیل تکنیکال در اردبیل)

«گسترده بودن»، «تعداد زیاد کاربران»، «نبود امکان تخلف و تقلب در شبکه» و «نبود ناظری بر شبکه» آن را به محیطی آزاد و اثربخش برای فعالیت‌های ارتباطی در حیطه‌های گوناگون بدل می‌سازد. به عبارت دقیق‌تر «Bitcoin» در بستر شبکه غیرمتمرکز بلاک چین فعالیت می‌کند. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

چرا ارزهای دیجیتال، جنجال برانگیز هستند؟

این ماجرا، دلیل‌های فراوانی دارد؛ مثلا، از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳، خلافکاران با استفاده از بیت کوین معاملات خود را انجام می‌دادند و با این کار آن را به شهرت رساندند. نبود ناظران دولتی، فعالیت غیرقابل ردیابی، فرار مالیاتی و … بخشی از دلیل‌های روی آوردن خلافکاران به سمت این ارز دیجیتال بودند. (آموزش تریدینگ در اردبیل)

دولت‌ها هنوز نتوانسته‌اند قوانینی منسجم در مورد ارزهای دیجیتالی تدوین کنند. بنابراین، از موضوعاتی مانند دریافت مالیات از این رمزارزها صحبتی نمی‌شود. «اِسکم‌ها» (scam)  نیز یکی از دلایلی هستند که نام رمزارزها را در دنیا مطرح کردند. اسکم‌ها، همان تله‌هایی هستند که در قالب‌هایی موجه سر راه کاربران به ویژه افراد تازه‌وارد یا ناوارد قرار می‌گیرند تا آنها را به بهانه رسیدن به سود در دنیای ارزهای دیجیتالی، تلکه کنند. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

از آنجا که بلاک چین – همان بستری که در آن رمزارزها تراکنش می‌شوند – امکان برقراری ارتباطی بی‌واسطه را در میان افراد فراهم می‌کند، دیگر نیازی به واسطه‌هایی مانند بانک‌ها و موسسات مالی احساس نمی‌شود. در نتیجه، این عامل هم دلیل دیگری است که باعث شهرت ارزهای دیجیتالی شد.

تفاوت ارزهای دیجیتال با پول‌های معمولی در چیست؟

البته اگر به نام ارزهای دیجیتال و پول معمولی دقت کنید، متوجه می‌شوید که این پول‌ها با یکدیگر تفاوت بسیار دارند. از مهم‌ترین تفاوت‌های آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در ارزهای دیجیتال تراکنش‌ها غیر قابل بازگشت هستند؛ یعنی اگر تراکنش تایید شود، دیگر نمی‌توانید آن را برگردانید.
  • ارزهای دیجیتال ناشناس یا نیمه ناشناس هستند؛ یعنی اینکه آدرس کیف پول‌ها همان نقش شماره کارت یا شماره حساب شما را دارد و شامل اطلاعات هویتی شما نخواهد بود. این آدرس‌ها با یک رشته از حروف و اعداد تنها با بررسی تاریخچه تراکنش‌ها و تحلیل‌های عمیق به هویت شخص خواهد رسید و البته در برخی از ارزهای دیجیتال شناسایی هویت فرد تقریبا غیرممکن است.
  • رمزارزها جهانی هستند و محدودیت مرزی ندارند. شما در چند دقیقه می‌توانید این ارزها را از هر نقطه دنیا به نقطه دیگری ارسال کنید. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

امنیت بالای ارز دیجیتال

برای انتقال وجه اطلاعات وارد بلوک شده و به‌صورت کد ذخیره می‌شوند. وقتی اطلاعات درون یک بلاک ذخیره می‌شوند برای اتصال به شبکه ارز دیجیتال یا ورود به بلوک بعدی، باید یک محاسبه عددی پیچیده یا به زبان ساده یک معمای سنگین ریاضی را حل کنند. وقتی پاسخ آن را محاسبه می‌کنند اجازه ورود به بلوک بعدی داده می‌شود. (دوره ارز دیجیتال در اردبیل)

این محاسبات به قدری پیچیده است که کسی نمی‌تواند با دیدن کدها اصلا متوجه شود چه مبلغی در حال جابه‌جایی است. به همین دلیل است که شبکه ارز دیجیتال ابدا قابل هک‌کردن نیست. انبوهی از بلوک‌ها با اطلاعات پیچیده و محاسبات و معماهای گوناگون این امکان را فراهم کرده است، مثل این که شما قصد انتقال یک سیب را به نقطه‌ای دیگر دارید در میانه راه ظاهر آن به لنگه کفش بدل شده است. چه کسی می‌تواند تشخیص دهد اصل مطلب چیست؟ موضوع معامله و ارزش آن چقدر است؟ این کدها به هیچ وجه قابل رمزگشایی نیستند. (آموزش صفر تا صد ارزهای دیجیتال)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.