×

دوره آموزش ICDL در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » دوره آموزش ICDL در تبریز
11 آگوست 2023
Rate this post

دوره ICDL به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. (دوره آموزش ICDL در تبریز)

دوره آموزش ICDL در تبریز

سال ۱۹۹۵ انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا با تشکیل گروهی ویژه، روشی برای ارتقای سطح مهارت های فن آوری اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود.با برگزاری آزمون های آموزشی در کشور فنلاند، گواهی نامه اروپایی کاربری کامپیوتر (ECDL) به رسمیت شناخته شد. سپس در اوایل آگوست سال ۱۹۹۶در سوئد و به تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین الملل نیز مطرح گردید.

به این ترتیب ECDL اروپایی، به خارج از مرزهای اروپا نیز راه یافت و به عنوان ICDL یعنی گواهی نامه بین المللی کاربری کامپیوتر شهرتی جهانی یافت.

گواهینامه ICDL

یک گواهی نامه بین المللی است که توانایی دارندگان این گواهی نامه را در مهارت های کامپیوتری، تأیید می کند.

فعالیت های ICDL در ایران با برگزاری اولین آزمون بین المللی ICDL و با حضور مسئولان و ناظران مربوط، ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۳ش. در مجتمع هوشمند سیرجان به عنوان اولین مرکز آزمون (test center) آغاز شد و به این ترتیب، کشور ما نیز به جمع بیش از ۱۰۰ کشور مجری ICDL در دنیا پیوست. هم اکنون نیز مراکز آزمون با نظارت دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تهران، فعالیت های ICDL را انجام می‌دهند.

ثبت نام و دریافت کارت مهارت  ICDL

زمانی که یک داوطلب، در دوره گواهی نامه ICDL ثبت نام می کند، باید در ۷ دوره آزمون مهارتی شرکت نماید. متقاضی برای به دست آوردن مدرک ICDL باید در امتحانات این هفت مهارت قبول شود. هر فرد بدون توجه به سن، جنس، تحصیلات، تجربه یا پیش زمینه، می تواند در این آزمون ها شرکت کند. این آزمون ها عبارتند از:

  • مفاهیم اساسی IT
  • مقدمه‌ای بر ویندوز
  • مقدمه‌ای بر ورد، سطح متوسط و پیشرفته Word
  • نرم افزار اکسل، سطح متوسط و پیشرفته Excel
  • پایگاه‌های داده، مقدمه‌ای بر اکسس Access
  • پاورپوینت سطح متوسط و پیشرفته Power Point
  • خدمات اطلاعاتی شبکه، اینترنت و پست الکترونیک

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

از جمله مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL قابلیت ارائه آن در ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است. این مدرک گسترده‌ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر و افزایش سطح مهارت‌ها در استفاده‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر است.

از دیگر مزایای دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابل‌ ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی
  • به‌عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی
  • شناخته ‌شده ‌ترین مدرک در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت‌ها در استفاده‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر
  • دروازه ‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

سرفصل‌های دوره مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر

  • آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
  • آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایل‌ها (Windows)
  • شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (Word)
  • نحوه کار با صفحه گسترده (Excel)
  • آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده‌ها (Access)
  • شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب (Powerpoint)
  • اطلاعات و ارتباطات (Internet)

شرایط ثبت‌نام در دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL 

دوره آموزشی ICDL به دو صورت حضوری و مجازی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می‌گردد. این دوره به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

در پایان این دوره، هنرجو پس از کسب مهارت‌های مورد نیاز و قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین‌المللی، توانایی ورود به بازار کار و اشتغال را خواهد داشت.

همچنین جزوه و DVD دوره به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا با شماره تلفن ۰۴۱۴۱۶۴ در تماس باشید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵ پیگیر سوالات خود باشید.

آدرس: خیابان آزادی، خیابان جدیری جنوبی، ساختمان ۱۷