×

آموزش ICDL در تبریز

خانه » وبلاگ » آموزش ICDL در تبریز
08 آگوست 2023
Rate this post

ICDL مهارت هفت گانه ای در زمینه کامپیوتر می باشد. یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL بیانگر کفایت در مهارتهای کامپیوتری است(آموزش ICDL در تبریز). از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت های هفت گانه ICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان ها و حتی کشورها در طرح های آتی و توسعه ای خود یکی از استراتژی های اصلی خود را به آن اختصاص داده اند.

تعریف کلاس icdl

کلمه ی ICDL از یک کلمه ی بزرگ بنام اینترنشنال درایوینگ لایسنس گرفته و مخفف شده است.این لغت به معنای گواهینامه ی بین المللی کار با کامپیوتر است. چون در عصر جدید و امروزی کار با کامپیوتر بسیار پیشرفته شده و افراد زیادی با کامپیوتر سروکار دارند، شرکت در کلاس ICDLتقریبا برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است.این دوره ها برای بهتر شدن کار افراد و آموزش درست کار با کامپیوتر هستند تا کار با کامپیوتر و مهارت‌های زیادی را به صورت کاملا تخصصی یاد بگیرید.

آشنا شدن با سیستم ویندوز و کارکردن با آن

در این دوره یادگیری استفاده از ویندوز، مدیریت فایل و فولدرها را آموزش می دهند. این دوره آموزش ICDl در تبریز  یکی ازمحبوب ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه آپادانا هست.

آموزش اکسل و آموزش استفاده از صفحه‌ی گسترده

یکی دیگر از دوره‌های آموزش ICDl در آموزشگاه آپادانا آموزش نرم افزار آفیس است. در این دوره فرمول نویسی ریاضی، محاسبات عددی، حسابرسی، کشیدن نمودار و جدول را به متقاضیان آموزش می دهند.

آموزش ICDL در تبریز

آشنا و شدن با مفاهیم اولیه اینترنت و ارتباطات

در این بخش کاربران با اینترنت و جستجو در اینترنت و تنظیمات مختلف ویندوز و مرورگرها آشنا خواهند شد.علاقه مندان به شرکت در کلاس و دوره‌ آموزش ICDL در تبریز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و پس از پایان دوره در آزمون نهایی که از کاربران گرفته می‌شود شرکت نموده و با کسب نمره مشخص، مدرک فن حرفه ای را اخذ کنند.

  • امروز داشتن سواد کامپیوتری برای تمامی افراد در جامعه یک ضرورت می باشد.
  • برای ارتقا شغلی افراد در سازمان یا شرکت هایی که فعالیت می کنند بعنوان یک ضرورت شناخته می شود.
  • با یادگیری مهارت‌های هفت‌گانه، می‌توانید با رایانه‌تان به‌صورت حرفه‌ای کار کنید و به نیازهای خودتان یا شرکت و اداره‌ای که در آن کار می‌کنید، به بهترین نحو پاسخ دهید.
  • برای شرکت در دوره‌های icdl ، قرار نیست پیش‌نیاز خاصی داشته باشید. در این دوره‌ها مهارت‌های کامپیوتری از ابتدا آموزش داده می‌شوند.
  • مدرک ICDL تحت نظر فنی و حرفه ای است و می‌توان آن را در تمام اداره‌ها و شرکت‌های دولتی یا خصوصی ارائه کرد.
  • (آموزش مهارت های icdl)

آموزش مهارت های هفتگانه در تبریز

این روزها رقابت برسر شغل نفس‌گیر شده است. هرچه مهارت‌های بیشتری داشته باشید، شانس‌تان برای پیدا کردن یک شغل خوب، بیشتر می‌شود. بنابراین باید تا می‌توانید رزومه قوی‌تری بسازید و مهارت‌های بیشتری یاد بگیرید. گواهی‌نامه icdl یکی از مدارکی است که می‌تواند وزنه‌ی رزومه‌تان را تا حد زیادی سنگین و پربار کند.

یادگیری مهارت های هفتگانه علاوه بر جنبه کاری، این آموزش‌ها برای دانش‌آموزان، دانشجویان، خانم‌های خانه‌دار و… هم مناسب است. قرار نیست مهارت‌های icdl فقط به درد کارمندان بخورد. حتی اگر جزء کسانی هستید که گاهی گذرتان به کامپیوتر می‌افتد باز هم از مزایای این دوره‌ها بهره خواهید برد. (آموزش جامع ICDL )

دوره های ICDL در تبریز

ICDL برای کمک به کاربران شرکتی و خانگی طراحی شده است و به کارفرمایان اطمینان می دهد که اطلاعات و دانش دارندگان این گواهی نامه در رشته کامپیوتر ، کاملا” به روز است.

سر فصل های دوره ICDL

  • آموزش مهارت های هفتگانه ICDL و کامپیوتر
  • (IT) آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات
  • (Windows) آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها
  • (Word) شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز
  • (Excel) شیوه کار با صفحه گسترده
  • (Access) شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها
  • (Powerpoint) شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب
  • (Internet) اطلاعات و ارتباطات
  • (آموزش گام به گام icdl)

مخاطبین دوه آموزشی ICDL

کلیه علاقه مندان به کار با کامپیوتر تمامی افراد جویای کار و تمامی کسانی که می خواهد یک شغل خوب با درآمد عالی داشته باشند. (آموزش ICDL در تبریز)

آموزش ICDL در تبریز