×

آموزش کامپیوتر در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » آموزش کامپیوتر در تبریز
04 سپتامبر 2023
Rate this post

(آموزش کامپیوتر در تبریز)مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین المللی ICDL قابل ارائه بودن برای ادارات و سازمان های داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است

آموزش کامپیوتر در تبریز

دوره آموزشی مهارت های هفتگانهICDL ، دوره ایست مقدماتی و جامع برای یادگیری اصول و مبانی پایه کار با کامپیوتر. در اصل،ICDL  مخفف عبارت International Computer Driving  License است. این دوره به اندازه ای مهم است که با گرفتن مدرک آن می توان به راحتی در هر جای دنیا  استخدام شد. از این رو، در ادامه این مطالب، سرفصل‌ها، آموزش، کلاس و مدرک این دوره را بررسی خواهیم کرد. (آموزش کامپیوتر در تبریز)

۱) مفاهيم اوليه در فناوري اطلاعات (مفاهيم اساسي تئوري IT)

در اين مهارت داوطلبان مفهومي كلي از فناوري اطلاعات و كار با نرم افزار و سخت افزار رايانه را فرا خواهند گرفت. همچنين بايد با شبكه هاي اطلاعاتي و كاربرد روزانه برنامه هاي كاربردي رايانه آشنا شوند. (کلاس icdl در تبریز)

آموزش کامپیوتر در تبریز

۲) استفاده از كامپيوتر و مديريت فايل ها ( مقدمه اي بر Windows -استفاده و مديريت فايل ها)

داوطلبان مي بايست امكان استفاده از رايانه و سيستم عامل را فراگيرند و بتوانند تنظيمات اصلي دلخواه خود را در ويندوز انجام دهند. همچنين لازم است كار و مديريت فايل هاي رايانه اي از جمله كپي، حذف و غیره را بتوانند به راحتي انجام دهند. در ضمن بايد مفهوم ويروس را بدانند و همچنين آگاهي هاي لازم را در مقابل با ويروس زدائي داشته باشند. (آموزش کامپیوتر در تبریز)

۳) پردازش متن ( واژه پردازي، مقدمه اي بر Word مايكروسافت)

داوطلبان بايد مفهوم برنامه هاي پردازش متن از جمله (Word) را بدانند و همچنين كاربرد روزانه آن را (ايجاد، ويرايش، قالب بندي، جدول بندي، كار با تصاوير و….) فرا گيرند. (کلاس icdl در تبریز)

۴) صفحه گسترده ها ( مقدمه اي بر صفحات گسترده EXCEL مايكروسافت)

داوطلبان بايد مفهوم برنامه هاي صفحه گسترده از جمله (Excel) را بدانند و همچنين كاربرد روزانه آن را ( ايجاد، ويرايش، قالب بندي، جدول بندي و…) فرا گيرند. همچنين لازم است تا بتوانند فرمول هاي مقدماتي رياضي و كاربردي را ايجاد كنند. (کلاس icdl در تبریز)

۵) پايگاه داده ( مقدمه اي بر Access مايكروسافت)

در اين مهارت داوطلبان بايد مفهوم پايگاه داده در رايانه را متوجه شوند و همچنين بتوانند در حالت مقدماتي جداول پايگاه داده اي با پرس و جوهاي مقدماتي را ايجاد و ويرايش كنند. (آموزش کامپیوتر در تبریز)

۶) ارائه مطالب (Power Point)

داوطلبان بايد بتوانند از ابزارهاي ارائه مطلب رايانه به خصوص نرم افزار (Power Point) به خوبي استفاده نمايند. به اين صورت كه امكان ايجاد اسلايدها و ويرايش و قالب بندي متون و تصاوير درون آن را داشته باشند. همچنين بايد بتوانند به بهترين شكل از حركات و امكانات نرم افزار استفاده كنند. (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز)

۷) اطلاعات و ارتباطات (خدمات اطلاعاتي شبكه – اينترنت و پست الكترونيك)

در اين مهارت داوطلبان بايد با مفهوم كلي اينترنت و برخي شاخص هاي امنيتي آشنا شوند و بتوانند كه جستجوهاي اينترنتي را به بهترين شكل ممكن انجام دهند. همچنين بايد كار با صفحات اينترنتي را بطور كلي فراگيرند. در ضمن كار با پست الكترونيك تحت وب و همچنين نرم افزارهاي پست الكترونيكي را نيز بايد فراگيرند تا بتوانند به راحتي به ارسال و دريافت نامه هاي الكترونيك با پيوست و…. بپردازند. (آموزش کامپیوتر در تبریز)

آموزش کامپیوتر در تبریز

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

طول دوره مهارت‌های هفتگانه رایانه ICDL

طول دوره مهارت های هفتگانه رایانه یک و نیم ماه و تایم آموزشی آن ۵۰ ساعت می‌باشد.

سرفصل‌های این دوره آموزشی

آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)

آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها (Windows)

شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (Word)

نحوه کار با صفحه گسترده (Excel)

آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها (Access)

شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب (Powerpoint)

اطلاعات و ارتباطات (Internet)

آموزش کامپیوتر در تبریز

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

از جمله مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین المللی ICDL قابلیت ارائه آن در ادارات و سازمان های داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است.

این مدرک گسترده ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر و افزایش سطح مهارتها در استفاده های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر است.

از دیگر مزایای دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابل‌ ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی
  • به‌عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی
  • شناخته ‌شده ‌ترین مدرک در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت ‌ها در استفاده ‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر
  • دروازه ‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

شرایط ثبت‌نام در دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL 

دوره آموزشی ICDL به دو صورت حضوری و مجازی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می‌گردد. این دوره به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

در پایان این دوره، هنرجو پس از کسب مهارت‌های مورد نیاز و قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین‌المللی، توانایی ورود به بازار کار و اشتغال را خواهد داشت.همچنین جزوه و DVD دوره به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا با شماره تلفن ۰۴۱۴۱۶۴ در تماس باشید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵ پیگیر سوالات خود باشید.آدرس: خیابان آزادی، خیابان جدیری جنوبی، ساختمان ۱۷