×

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

خانه » آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی آپادانا می باشد. آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی را می توان یکی از شاخه های جذاب و پرطرفدار رشته الکترونیک دانست. که بسیاری از افراد علاقمند به فعالیت در این شاخه می باشند. (آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی)

مهندسی پزشکی یکی از تازه ترین رشته هایی است که قدم به عرصه دنیای تکنولوژی جهانی گذاشته است. این رشته در جهت کاربرد علوم فنی و مهندسی در یاری رساندن به پزشکان برای تشخیص و درمان هرچه بهتر بیماری ها تاثیر بسزایی دارد.

آموزشگاه آپادانا با هدف افزایش مهارت و توانایی تعمیرات برد الکترونیک در افراد فارغ التحصیل. سالهاست که این دوره را برگزار می نماید. فراگیران با گذراندن دوره تجهیزات دندانپزشکی. تبحرهای لازم در امر تعمیر تجهیزات دندانپزشکی آن را بدست می آورند.

آشنایی با این حرفه فرصتی مناسب برای افرادیست که به دنبال یک کار تمام وقت و یا نیمه وقت می باشند.

هدف اصلی برگزاری دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا. تربیت نیروهای متخصص در زمینه آشنایی، عیب یابی و تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی می باشد.

با توجه به متفاوت بودن بردها کاری پیچیده بوده و نیاز به تخصص در این زمینه دارد. این موضوع بازار کار این رشته را بسیار داغ و پر رونق کرده است. دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی و کار عملی با نرم افزار عیب یابی برد و تحلیل برد الکترونیکی و در آموزشگاه مجتمع آموزشی آپادانا  برگزار می شود.

مهندسی پزشکی در گام های اولیه به بهره برداری، تعمیر ، پشتیبانی، نگهداری، تنظیم و استاندارد سازی دستگاه ها می پردازد. در مراحل تخصصی تر و بالاتر این رشته، شاهد توسعه. ارتقاء و بهبود دستگاه های پزشکی و حتی طراحی و ساخت یک دستگاه خواهیم بود.

یکی از مشکلاتی که کشور عزیزمان به دلیل تحریمها دچار شده عدم ساپورت و پشتیبانی شرکتهای سازنده دستگاههای پزشکی می باشد و به دلیل حساس بودن و دقت بالای دستگاهها و تجهیزات پزشکی ، اتاق عمل، رادیولژی، سونوگرافی ، آزمایشگاهی و بیمارستانی شرکت آپادانا دوره های تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیکی این تجهیزات را برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی، به دلیل افزایش قیمت ها در بازار دیگر کسی تمایل به جایگزینی ندارد وبه تعمیرات روی آورده اند. و به دلیل وجود تنوع در بازار تخصص داشتن در این زمینه یک نیاز اساسی می باشد.

برای ثبت نام در دوره های آموزشی آپادانا راه های مختلفی وجود دارد. کارآموزان می توانند از طریق مراجعه حضوری + تماس تلفنی +ثبت نام از طریق واتساپ + ثبت نام از طریق اینستاگرام + ثبت نام از طریق تلگرام + ثبت نام آنلاین از طریق همین وبسایت اقدام نمایند.

۰۴۱-۴۱۶۴