×

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک

خانه » دوره های آموزشی » آموزش تعمیرات برد های الکترونیک
09 آگوست 2023
Rate this post

یکی از مشاغل پر سود در کشور تعمیرات برد های الکترونیکی  می باشد. با افزایش قیمت روز افزون ارز و سختی واردات تجهیزات پزشکی و تمایل به افزایش عمر مفید تجهیزات موجود . این شغل یکی از پر درآمدترین مشاغل کشور می باشد. (آموزش تعمیرات برد های الکترونیک)

امروزه ما اسیر یک فرهنگ شده‌ایم که با آن، در دنیایی از دورریزها زندگی می‌کنیم و با اولین نشانه بروز مشکل، لوازم الکترونیکی خود را دور می‌ریزیم.این مهم‌ترین دلیلی است که در حد توان چیزهایی را که می‌توانیم در مورد تعمیر و عیب یابی بردهای الکترونیکی یاد بگیریم. افرادی که علاقه زیادی به وسایل الکترونیکی دارند و یا می‌خواهند از حداکثر عمر یک وسیله الکترونیکی استفاده کنند.باید بتوانند عیب یابی بردهای الکترونیکی را انجام دهند.(آموزش تعمیرات برد های الکترونیک در تبریز)

آموزش تعمیر برد های الکترونیکی

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی از دوره های پرکاربرد و پرسود بازار کار تعمیرات الکترونیک می باشد. بردهای الکترونیکی امروزه در اکثر وسایل برقی موجود است. معمولا برد های الکتریکی بر اثر نوسانات برق ممکن خراب شوند. از آنجایی که تعمیر بردهای الکتریکی کاری دشوار بوده و تنوع بردها فراوان است.(آموزش تعمیرات برد های الکترونیک)

با یادگیری تعمیرات بردهای الکتریکی به صورت تخصصی می توانید وارد بازار کار شغل تعمیرات برد شده و درآمد خوبی برای خود داشته باشید. آموزشگاه فنی آپادانا یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات برد الکترونیکی در تبریز و ایران است که دوره تعمیر بردهای الکترونیکی را به صورت عملی و زیر نظر اساتید متخصص این حرفه برگزار می کند.با شرکت در این دوره آموزش تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی را باد گرفته علاوه بر دریافت مدرک ، از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شده و آماده ورود به بازار کار شوید.

دوره های برد الکترونیکی

یکی از اصلی ترین چالش هایی که بر سر راه یک تعمیرکار حرفه ای برد الکترونیکی وجود دارد، مهارت و سرعت می باشد. با توجه به این که طیف و دامنه وسیعی از بردها از ساده تا بسیار پیچیده وجود دارد. هر چقدر که شما بتوانید یک برد را با مهارت بالا و سرعت بسیار زیاد انجام دهید.

عیب یابی نیز از دیگر چالش های مهم می باشد. وقتی یک برد به دستان شما می رسد، باید در کمترین زمان ممکن آن را عیب یابی و نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.از دیگر چالش ها توانایی کار کردن با دستگاه هایی می باشد که برای تعمیر یک برد وجود دارد و باید به خوبی به آن ها مسلط باشد.(آموزش تعمیرات برد های الکترونیک)

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک

سر فصل های دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی

-آموزش مقدماتی و پیشرفته الکترونیک و المان های الکترونیکی.
-طراحی و تعمیر و ایراد یابی برد های لوازم.

-خانگی – پزشکی -صنعتی و کامپیوتر.
(ایراد یابی برد های میکروکنترلری )

-لحیم کاری قطعات SMD.

مخاطبین دوره آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی

کلیه علاقه مندان به حوزه تعمیرات و تمامی افراد جویای کار و تمامی کسانی که می خواهد یک شغل خوب با درآمد عالی و بازاریابی ساده داشته باشند. حرفه تعمیرات برد های الکترونیکی نه تنها در کشور ایران بلکه در سایر کشور های جهان نیز می تواند مفید واقع شود.(آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

آموزش تعمیرات برد های الکترونیک