×

آموزش بیتکوین در تبریز

خانه » وبلاگ » آموزش بیتکوین در تبریز
09 آگوست 2023
Rate this post

با آموزش روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال مثل استخراج و ترید می‌توانید شغلی دوم اما با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید. (آموزش بیتکوین در تبریز)

آموزش بیتکوین در تبریز

امروزه پیدایش فناوری بلاک‌چین یا زنجیره‌ بلوکی که منجر به بروز پدیده‌ای به نام پول دیجیتالی شده است، نوع معادلات تا حدودی تغییر کرده است. نام‌هایی چون ارز رمز نهاد، کریپتو کارنسی، ارز رمزینه، ارز رمزپایه و ارز دیجیتالی از دیگر نام‌های این پدیده است. بیت‌کوین به‌ عنوان اولین و برجسته‌ترین عضو این خانواده است که مدعی جایگزینی با سیستم پولی دنیا است. کارشناسان بسیاری معتقدند چرخشی که از سکه به حواله و از حواله به اسکناس در طول تاریخ ثبت شده است، احتمال وقوع دگردیسی جدیدی به سمت و سوی محوریت یافتن ارز دیجیتالی را محتمل‌تر می‌کند. (آموزش بیتکوین در تبریز)

بیت کوین چیست؟

بیت کوین ارزی است که برای پرداخت کالا و خدمات درست مانند یورو یا دلار آمریکا طراحی شده است. با این وجود این ارز دیجیتال تفاوت‌های زیادی با ارز سنتی دارد. اولین بار بیت کوین توسط شخصی به نام ساتوشی ناکاماتو در سال ۲۰۰۸ ساخته شد. (آموزش بیتکوین در تبریز)

او در مقاله‌ای توضیحات مربوط به چگونگی کار با بیت کوین را ارائه داد و تنها پس از یک سال معامله و استخراج این ارز را شروع کرد. (آموزشگاه ارز دیجیتال در تبریز)

چرا بیت کوین؟

از جمله عواملی که موجب محبوبیت بیت کوین شده این است که این ارز تمام ویژگی‌های پول‌ واقعی مانند قابلیت خرید کردن، سرمایه گذاری، انتقال ارزش و … را دارد اما با این تفاوت که به دلیل غیر متمرکز بودن آن تحت نظارت هیچ دولت یا سازمان خاصی نبوده و در نتیجه تمامی واسطه‌ها در انجام معاملات با این رمز ارز از بین رفته‌اند، از سوی دیگر با توجه به استفاده از فرآیندهای ریاضی بسیار پیچیده در استخراج این ارزهای دیجیتالی بسیار امن تر از پول‌های رایج عمل کرده و از درجه امنیت به مراتب بالاتری برخوردار می‌باشند. از آنجا که این ارز کاملاً آنلاین است؛ شناسه کیف پول همان چیزی است که در معاملات استفاده می شود. (آموزش بیتکوین در تبریز)

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین یا همان ماینینگ بیت کوین، یک فعالیت داوطلبانه است که در آن افراد داوطلب به نام استخراج‌کننده (ماینر)، قدرت پردازش دستگاه‌های استخراج خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهند تا تراکنش‌های شبکه تأیید شود.

ماینرها کار استخراج بیت کوین را محض رضای خدا انجام نمی‌دهند، بلکه برای آن پاداش می‌گیرند و این پاداش همان بیت کوین است. به عبارت دیگر زمانی که شما برای دوست خود بیت کوین ارسال می‌کنید، ماینر با فعالیت خود به تأیید شدن تراکنش‌های شما کمک می‌کند و شبکه به آن پاداش می‌دهد. (آموزش بیتکوین در تبریز)

پس در ماینینگ سه کار اصلی انجام می‌شود که عبارت‌اند از تأیید تراکنش‌های بیت کوین، حفظ امنیت شبکه‌ی بیت کوین، تولید واحدهای جدید بیت کوین به صورت غیرمتمرکز. (۰ تا ۱۰۰ ارز دیجیتال در تبریز)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

سرفصلهای این دوره آموزشی

  1. آشنایی با روش های ورود به بازار ارز دیجیتال
  2. انتخاب صرافی های معتبر
  3. اهرم های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزار های ارز های دیجیتال (تریدینگ ویو و..)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک ها
  10. خرید و فروش در سایت های ایرانی
  11. بررسی توکن ها و کوین ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان (آموزش بیتکوین در تبریز)

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید،

به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره ایا میتوان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب می‌کنید.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی درآمد دلاری هم داشته باشیم

ایا با توجه به تحریم ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی ها کاربردی است؟

  • بله بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام (آموزش بیتکوین در تبریز)

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال

پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري

عدم نیاز به حضور فیزیکی

امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران

امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان

امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه