×

آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز

خانه » وبلاگ » آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز
09 آگوست 2023
5/5 - (1 امتیاز)

آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز

آموزش حضوری و مجازی ارزهای دیجیتال به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش ارزهای دیجیتال در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش ارزهای دیجیتال به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا. (آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز)

آموزش ارزهای دیجیتال به صورت مجازی وغیرحضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های ارزهای دیجیتال با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد ارزهای دیجیتال به صورت عملی آموزش داده می شود. (آموزش صفر تتا صد ارزهای دیجیتال در تبریز)

مفهوم ارز دیجیتال

این دوره پیش نیاز برای ورود و کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال است. با گذراندن این دوره علاوه بر سرمایه‌گذاری و استخراج ارزهای دیجیتال، می توان به عنوان متخصص و مشاور در این حوزه فعالیت کرد. (آموزش سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال)

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • افرادی که به دنبال افزایش درآمد خود هستند.
  • افرادی که به فکر حفظ ارزش پول ها و دارایی های خود هستند
  • افرادی که دوست دارند بدون محدودیت مکانی در هر نقطه از دنیا به کسب درآمد خود بپردازند.
  • افرادی که تمایل دارند بتوانند در ایران درآمد دلاری واقعی و مطمئن داشته باشند.
  • افرادی که هیچ شناخت و پیش ‌زمینه‌ای از ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین ندارند
  • افرادی که میخواهند در کنار شغل اول شغل دوم داشته باشند
  •  علاقمندانی که مطالعاتی پراکنده در این زمینه‌ها داشته‌اند، اما نیاز به یک آموزش حرفه ‌ای‌ دارند.

هدف از برگزاری دوره

بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت‌ها و مخاطرات زیادی را به همراه دارد. در این بازار تنها یک اشتباه باعث میشود تا سرمایه‌ای که با زحمت بدست آورده‌اید را از دست بدهید و یا اینکه یک اقدام و تصمیم مناسب می‌تواند سودی سرشار و غیر قابل مقایسه با شغل‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را نصیب شما کند .این ویژگی‌های بازار ارزهای دیجیتال ما را بر آن داشت تا دوره‌ای طراحی کنیم که افراد بعد از گذراندن این دوره  به فردی با دانش یک تریدر حرفه‌ای و نیز فردی صاحب صلاحیت برای تشخیص فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ماینینگ و یا تریدینگ تبدیل نماید. (آموزش ابتدایی ارزهای دیجیتال در تبریز)

پیشنیازهای دوره

این دوره آموزشی نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و تمام مطالب با جزئیات کامل بیان می شود(آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز).

بازار های کاری دوره

پس از کسب مهارت های لازم در این دوره به راحتی میتوان با کامپیوتر یا لبتاب خود در هر کجا به شبکه اینترنت وصل شد و معاملات خود را انجام داد. در این میان شرکت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند خواستار چنین افرادی برای مجموعه خود هستند .

تفاوت دوره آموزش بیت کوین با دوره‌های مشابه چیست؟

شما با استفاده از دوره آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد ، می‌توانید با زبانی ساده و روان تمامی مباحث موجود در دوره آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد را به صورت قابل فهم فرا بگیرید. از جمله مزایایی که در این زمینه برای شما در نظر گرفته شده‌است، یادگیری ارز دیجیتال بدون هیچ گونه مشکل یا مفاهیم سنگینی است که برخی از افراد در این زمینه سعی در رواج آن‌ها دارند!

شما با مشاهده دوره آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد به صورت کامل، می‌توانید در پایان دوره آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد امید داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی به کسب درآمد در این حوزه بپردازید. مدنظر داشته باشید که محتوای آموزشی دوره آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد قابلیت بروزرسانی مادام العمر داشته و می‌توانید از آن برای همیشه بهره مند شوید(آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز).

معرفی دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال

ممکن است که تا به حال اسم بازار ارز های دیجیتال و بیت کوین به گوشتان خورده باشد یا شاید مطالبی را در مورد بلاک چین خوانده باشید. به دلیل اینکه بازار ارز های دیجیتال که بر مبنای پلت فرم و ساختار بلاک چین در کل دنیا بازار نوظهور و جدیدی است دلیل ایجاد چنین بازاری به‌خاطر رفع مشکلات ساختاری بازار های مختلف مالی می باشد و ماهیت این بازار برای راحت تر شدن زندگی ما و شفافیت تراکنش ها و اقدامات مختلف مالی در سراسر دنیا می باشد. لذا در دوره دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال تمامی تلاش ما بر این است که راهنمایی کامل و جامع و قدم به قدمی برای شما ایجاد کنیم.

اگر افرادی که قصد ورود به این بازار جذاب را دارند ولی اطلاعات ناقص یا محدودی دارند را از صفر به صد برسانیم، یعنی ما از اطلاعات ابتدایی و اولیه این بازار و اصطلاحات مورد نیاز شما در این پروسه شروع به آموزش می‌کنیم تا شما با الفبای این بازار آشنا شوید تا این که با استفاده از اصول مدرن تحلیل بازارهای بین المللی بتوانید در انتهای دوره دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال تبدیل به یک معامله گر کاملاً حرفه ای در کلیه بازارهای مالی شوید. دوره دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال به دلیل درخواست های متعدد شما عزیزان پس از ماه‌ها تلاش و البته سالها تجربه در آنالیز بازارهای بین المللی درست، کامل، حرفه‌ای و باکیفیتی کاملا فوق العاده و به صورت آنلاین برای شما عزیزان ارائه می شود تا بتوانید در محیط خانه یا محل کار خود فقط با استفاده از یک کامپیوتر یا یک گوشی در هر لحظه آموزش خود را مشاهده کنید.

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره ایا میتوان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

ایا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)