×

مدرک ICDL در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » مدرک ICDL در تبریز
04 سپتامبر 2023
Rate this post

در زمان ارائه مدرک ICDL به سازمان و یا هر ارگان دولتی و یا خصوصی(مدرک ICDL در تبریز)، به کارفرما این موضوع را بیان میکنید که در کار با مهارت های هفتانه دارای تاییدیه ای به روز از سازمانی معتبر هستید. علاوه بر این با داشتن مدرک ICDL، در روزمه استخدامی خود، مدرکی بین المللی را ارائه میدهید.

مدرک ICDL در تبریز

در دنیای امروز که کامپیوتر یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی هر فرد است و بدون اغراق میتوان گفت که زندگی بدون آن امکان پذیر نیست و یا حداقل برای کسانیکه نیاز به کار در ادارات دارند بدون داشتن مهارت در این دوره و بدنبال آن برخوردار بودن از امتیاز مدرک آن ناشدنی است.زیرا در دنیای دیجیتال امروز تنها توانایی خواندن و نوشتن نیست که یک فرد را با سواد قلمداد میکند ،بلکه داشتن مهارت های کاربری از کامپیوتر مانند ICDL که جزو مهارت هایی است که میتوان گفت بدون دانش در آن ،کاربری کامیپوتر را بریتان مشکل میکند ،نیز جزو مواردی است که فرد را در زمره افراد با سواد به حساب می آورد. در دنیای نرم افزار های کامپیوتری ،ICDL جزو یکی از مهارت هایی است که بعنوان پیش نیاز یادگیری دیگر مهارت ها محسوب شده و به عبارتی مادر مهارت های کامپیوتری محسوب میگردد. (مدرک ICDL در تبریز)

مدرک ICDL در تبریز

چرا به مدرک ICDL نیاز داریم؟

مدرک ICDL به عنوان مدرکی بین المللی شناخته می شود به همین دلیل است که برای کار در نهاد های دولتی و خصوصی هم در داخل و هم در خارج از کشور به عنوان مدرکی معتبر شناخته میشود. قابل ذکر است که مدرک ICDL در بیش از ۱۴۹ کشور جهان به عنوان مردک معتبر شناخته شده است. در این دوره هفت مهارت کاربردی کامپیوتر آموزش داده می شود که شامل:

  • مفاهیم اساسی IT
  • مقدمه‌ای بر ویندوز
  • مقدمه‌ای بر ورد، سطح متوسط و پیشرفته Word
  • نرم افزار اکسل، سطح متوسط و پیشرفته Excel
  • پایگاه‌های داده، مقدمه‌ای بر اکسس Access
  • پاورپوینت سطح متوسط و پیشرفته Power Point
  • خدمات اطلاعاتی شبکه، اینترنت و پست الکترونیک (مدرک ICDL در تبریز)

اهمیت داشتن مدرک ICDL

امرزه به دلیل اینکه داشتن مهارت بیش از پیش دارای اهمیت است، لذا شرکت ها میکوشند تا برای استخدام در بین افراد جویای کار ،افرادی را انتخاب نمایند که در بین سایر رقبایشان علاوه بر داشتن مهارت، دارای مدرک معتبری نیز باشند. زیرا برای داشتن مدرک ICDL نیاز به گذراندن امتحان در سطح بین المللی و در صورت تایید، مدرک به افراد اعطا میگردد. لذا در افرادی که دارای مدرک می باشند، این تضمین وجود دارد که در برقراری ارتباط با کامپیوتر و مهارت های هفتگانه دارای تخصص مورد نیاز و واجد شرایط هستند. (مدرک ICDL در تبریز)

در زمان ارائه مدرک icdl به سازمان و یا هر ارگان دولتی و یا خصوصی، به کارفرما این موضوع را بیان میکنید که در کار با مهارت های هفتانه دارای تاییدیه ای به روز از سازمانی معتبر هستم. علاوه بر این با داشتن مدرک icdl، در روزمه استخدامی خود، مدرکی بین المللی را ارائه میدهید. (آموزش کامپیوتر در تبریز)

چرا به مدرک ICDL نیاز داریم

اهداف دوره ICDL و اخذ مدرک در این دوره آموزشی عبارتند از؛

۱) ارتقای سطح کارایی در سازمان ها

۲) ارتقای سطح توانایی افراد در حوزه IT

۳) امکان سرمایه گذاری افراد در حوزه IT

۴) تضمین مهارت و توانایی افراد در کاربری کامیپوتر و نرم افزارهای کاربردی در سازمان ها و شرکت ها (آموزش ICDL درتبریز)

مدرک ICDL در تبریز

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

مدرک ICDL در تبریز

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

از جمله مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL قابلیت ارائه آن در ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است. این مدرک گسترده‌ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر و افزایش سطح مهارت‌ها در استفاده‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر است.

از دیگر مزایای دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابل‌ ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی
  • به‌عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی
  • شناخته ‌شده ‌ترین مدرک در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت‌ها در استفاده‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر
  • دروازه ‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

سرفصل‌های دوره مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر

  • آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
  • آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایل‌ها (Windows)
  • شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز (Word)
  • نحوه کار با صفحه گسترده (Excel)
  • آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده‌ها (Access)
  • شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب (Powerpoint)
  • اطلاعات و ارتباطات (Internet)

شرایط ثبت‌نام در دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL 

دوره آموزشی ICDL به دو صورت حضوری و مجازی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می‌گردد. این دوره به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

در پایان این دوره، هنرجو پس از کسب مهارت‌های مورد نیاز و قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین‌المللی، توانایی ورود به بازار کار و اشتغال را خواهد داشت.همچنین جزوه و DVD دوره به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا با شماره تلفن ۰۴۱۴۱۶۴ در تماس باشید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵ پیگیر سوالات خود باشید.آدرس: خیابان آزادی، خیابان جدیری جنوبی، ساختمان ۱۷