×

آموزش فن بیان در تبریز

خانه » وبلاگ » آموزش فن بیان در تبریز
11 آگوست 2023
Rate this post

یکی از آموزش هایی که بسیار مهم است و می توان به جرات گفت هر فردی باید به سراغ آن برود آموزش فن بیان است. (دوره فن بیان در تبریز)

آموزش فن بیان در تبریز

اگر ارتباطات کلامی انسانی را شامل پنج دسته مذاکره، مناظره، مباحثه، گفتگو و سخنرانی بدانیم، سخنرانی و سخنوری عالیترین نوع ارتباط کلامی انسانی است. بنابراین اگر ما مهارت‌های لازم برای سخنرانی و سخنوری را کسب کنیم، می‌توانیم مدعی باشیم که در سایر مهارت‌های ارتباطی انسانی هم به تسلط کافی و وافی رسیده‌ایم. برای رسیدن به جایگاه سخنوری حرفه‌ای ما به مهارت‌های مختلفی نیازمندیم. (آموزش فن بیان در تبریز)

تحلیل زبان بدن، اشراف به مهارت‌های ارتباطی، بیان موثر، فن بیان، آموزش مبانی سخنوری حرفه‌ای، خبرخوانی، نحوه تهیه نطق، محتواسازی، آشنایی با مبانی شعر و ادبیات، تاریخ تفکر انسانی، جامعه‌شناسی، روانشناسی، سیاست، تعلیم و تربیت، اقتصاد، هنر، ادیان و مذاهب از جمله این مهارت‌ها هستند. (دوره فن بیان و سخنوری در تبریز)

بهترین آموزش فن بیان در تبریز

در زندگی روزانه و در برقراری ارتباط با دیگران اولین نگرش و برداشت از انسان مربوط به سخن گفتن و نحوه گفتار است و محتوای صحبت و حرف‌ها شخصیت و نگرش انسان را مشخص می‌کند. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت و موفقیت افراد اجتماعی موفق و آنهایی که به نحو تحسین برانگیزی ارتباط برقرار می‌کنند، شیوه صحبت کردن و فن بیانشان است. استفاده از کلمات مناسب، تن صدا، لحن و توجه به کلماتی که بر زبان می‌آورند. مجهز بودن به فن بیان خوب و بکارگیری درست این مهارت مهم ما را قادر می‌سازد نظرات خود را براحتی بیان کرده و از حق خود دفاع نماییم نه اینکه شخصی باشیم که بدون چون و چرا به سادگی هر سخن و عقیده‌ای را بپذیریم و تحت تاثیر دیگران باشیم.(آموزش فن بیان و سخنوری در تبریز)

کاربردهای فن بیان و سخنوری

  • در حین سخنرانی
  • هنگام صحبت در جلسات رسمی
  • زمان مشاوره دادن
  • صحبت یک وکیل یا قاضی و…
  • صحبت کردن یک کارمند با مشتری یا با مدیر خود
  • صحبت کردن یک معلم یا استاد دانشگاه
  • صحبت کردن یک گوینده یا مجری (دوره فن بیان در تبریز)

رابطه بین اعتماد به نفس و  فن بیان

برای فن بیان خوب داشتن و روان صحبت کردن با دیگران، سعی کنید اعتماد به نفس خو د را بالا ببرید. لازمه بالا بردن اعتماد به نفس، تسلط بر موضوع سخن است. شما می‌بایست حتماً این اهرم را در اختیار داشته باشید. شما با رعایت این موضوع می‌توانید در برابر هر ذهنیتی که به شما ناتوانی را القا می‌کند ایستادگی کرده و خود را کاملاً مسلط و توانا بشمارید و همین اوصاف را به خود تلقین کنید و با خود بگوئید: من توانا، قادر، مسلط بر خود، سخنرانی ماهر و زبر دست هستم و تحت تأثیر جو و محیط و ایرادات دیگران و حتی مزاحمت‌های شنوندگان قرار نمی‌گیرم. (آموزش صحبت کردن در جمع در تبریز)

نقش گوش دادن در فن بیان چیست ؟

برای داشتن فن بیان قدرتمند باید دارای «گوش خوب» بود. مفهوم داشتن گوش خوب این است که باید به شنیدن و درست شنیدن صدای خود و دیگران و صداهای اطرافمان که ما اصطلاحاً آن را «صدای طبیعت» می‌نامیم، عادت کنید. دقت و توجه نسبت به صدای خود و صدای طبیعت امکان داشتن یک گوش خوب را برای ما فراهم می‌کند، به شرط آنکه این توجه و دقت به صورت تمرین مستمر و همیشگی در ارتباطتان باشد تا نتیجه مطلوبی به دست آید. (آموزش آیین سخنوری در تبریز)

مهارت مدیریت استرس

بی‌تردید یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که هر سخنرانی لازم است به آن مجهز باشد، مدیریت استرس است. به همین علت، معمولاً در آموزش فن بیان، بخشی از تمرین‌ها و تکنیک‌ها به مدیریت استرس اختصاص پیدا می‌کند. بسیاری از کسانی که ما احساس می‌کنیم فن بیان قوی ندارند، صرفاً به علت ضعف در مدیریت استرس این‌گونه به‌نظر می‌رسند. (دوره فن بیان در تبریز)

هنگام مطالعه درس‌های مدیریت استرس توجه داشته باشید که بخش قابل توجهی از تنش‌ها و استرس‌های سخنرانی، از جنس فشار روانی (Pressure) هستند و نه استرس (Stress). به عبارت دیگر، چالش سخنران تنش‌های جاری زندگی که سلامت ما را تهدید می‌کنند نیست. بلکه تنش‌های مقطعی است که ممکن است عملکرد او را کاهش دهند. (آموزش آیین سخنوری در تبریز)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

سرفصل‌های دوره آموزشی فن بیان و سخنوری

  • مهارت‌های کلامی و تقویت حنجره
  • آشنایی با مهارت های ارتباطی موثر
  • نگارش متن سخنرانی
  • راهکارهای رفع خجولی
  • اصول متقاعد سازی
  • روش های حاضر جوابی، بداهه گویی
  • زبان بدن
  • مدیریت جلسات
  • روش های غلبه بر ترس و استرس در سخنرانی

شرایط ثبت‌نام در دوره فن بیان و سخنوری

ثبت نام در دوره ها به چند روش امکان پذیر هست:

۱٫ ثبت نام حضوری : برای ثبت نام حضوری در دوره می تونید تشریف بیارید دفتر مرکزی به آدرس تبریز خ آزادی جدیری جنوبی روبروی هایپرمارکت آتا ساختمان ۱۷ – مجتمع آموزشی آپادانا  که خدمتتون باشیم.

۲٫ ثبت نام تلفنی : برای ثبت نام تلفنی  ما براتون شماره حساب ارسال می کنیم تا شما هزینه دوره رو پرداخت کرده و فیش واریزی رو از طریق دایرکت و یا تلگرام یا واتساپ ارسال کنید تا به صورت تلفنی پروسه ثبت نام  شما رو انجام بدیم.

۳٫ ثبت نام از سایت : برای این روش شما وارد سایت http://eircas.ir میشید و دوره آموزشی مورد نظر رو انتخاب کرده و هزینه رو بصورت آنلاین پرداخت می کنید.