×

بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟

خانه » وبلاگ » بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟
20 نوامبر 2023
Rate this post

دوره ارز دیجیتال باید به طور جامع نحوه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، آشنایی با انواع صرافی های آنلاین ارز دیجیتال و بررسی ویژگی ها و نحوه معامله با هر کدام از آنها را دربرداشته باشد. (بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟)

نوپایی و ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین باعث شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای کاربرانی که قصد کسب سود از این بازار را دارند، حس شود؛ راهنمایی کامل برای علاقمندان و تازه‌کارانی که شاید تا به حال اسم بیت‌کوین را هم نشنیده باشند و یا افرادی که قصد ورود قدرتمند به این بازار جذاب و نامحدود را دارند. بارها دیده شده که افراد به صورت احساسی و صرفا با توصیه دوستانشان وارد حوزه ماینینگ یا تریدینگ شده‌اند و متاسفانه دچار ضرر‌های زیادی شده‌اند. (بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟)

بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟

دوره ارز دیجیتال باید به طور جامع نحوه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، آشنایی با انواع صرافی های آنلاین ارز دیجیتال و بررسی ویژگی ها و نحوه معامله با هر کدام از آنها را دربرداشته باشد. (بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟)

بلاکچیز چیست؟

بلاکچین (Blockchain) یک تکنولوژی مبتنی بر دیجیتال و یک نوع ساختار داده است که به عنوان پایه ارزهای دیجیتال و تراکنش‌های آنلاین عمل می‌کند. اصطلاح “بلاکچین” از دو کلمه “بلاک” و “چین” تشکیل شده است، به این معنی که اطلاعات به صورت بلوک‌هایی ذخیره می‌شوند و به یکدیگر متصل می‌شوند، ایجاد یک زنجیره از بلوک‌ها که همه تراکنش‌ها و اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند.

در یک بلاکچین، هر بلوک شامل داده‌های مختلف است که می‌تواند اطلاعات مالی، تاریخچه تراکنش‌ها، قراردادهای هوش مصنوعی، اطلاعات شخصی و غیره باشد. هر بلوک، اطلاعات مخصوص به خود را درون خود نگه‌داری می‌کند و دارای یک شناسه یکتا (هش) است که بر اساس اطلاعات خود بلاک و همچنین شناسه بلوک قبلی تولید می‌شود. این خاصیت باعث می‌شود که هر تغییر در بلاک، شناسه آن و همه بلوک‌های بعدی تغییر کند، که این امر امنیت بالایی برای بلاکچین ایجاد می‌کند.

از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین مزیت‌های بلاکچین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. امنیت بالا: بلاکچین با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری قوی، امنیت بسیار بالایی را برای اطلاعات و تراکنش‌ها فراهم می‌کند.

۲. عدم نیاز به واسطه‌گری: اطلاعات در بلاکچین به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه‌گری مانند بانک‌ها یا ارائه‌دهندگان پرداخت، بین افراد منتقل می‌شود.

۳. شفافیت: بلاکچین امکان بررسی و تأیید تراکنش‌ها را به صورت عمومی فراهم می‌کند که باعث افزایش شفافیت و اعتماد عمومی می‌شود.

۴. انطباق با برنامه‌های مختلف: بلاکچین با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، برای کاربردهای مختلفی از جمله ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوش مصنوعی، مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain) و غیره، قابل استفاده است.

بلاکچین به عنوان یک فناوری نوآورانه، در حوزه‌های مختلف از اقتصاد و مالی تا صنعت و سلامتی کاربرد دارد و همچنان در حال توسعه و بهبود است.

بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است

چند ویژگی مهم که یک دوره ارز دیجیتال باید داشته باشد:

  • دوره آموزشی ارز دیجیتال توسط نهادی متخصص برگزار شود که تخصص آن نهاد برگزاری دوره های آموزشی جهت سرمایه گذاری در بازارهای مالی است و ضمنا سابقه خوبی در برگزاری دوره های آموزشی داشته باشد. (بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟)
  • با توجه به حجم زیاد اطلاعات و پیچیدگی آنها در بازار ارزهای دیجیتال ضروری است که دوره آموزشی ارز دیجیتال کاملا جامع و کاربردی باشد و موضوعات مختلف به صورت پیوسته از سطح مبتدی تا حرفه ای ارائه گردد به نحوی که لازم نباشد یک شخص چندین دوره آموزشی ارز دیجیتال مختلف را برای فعالیت و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال گذرانده باشد. (آموزش تحلیل تکنیکال در تبریز)
  • با توجه به اینکه بازارهای مالی کاملا یک کار عملی است و لازم است تا شما بتوانید با نظارت اساتید این حوزه مهارت لازم را برای معامله و تجارت در این بازار کسب کنید کلا آموزش ارز دیجیتال حتما باید به صورت تئوری و عملی برگزار گردد تا شما بتوانید در یک فضای کارگاهی با استفاده از تجارب اساتید دوره مهارت خود را بالا ببرید.
  • با توجه به گنگ و مبهم بودن بعضی از اصطلاحات در ارزهای دیجیتال که شاید بعضا خیلی مورد استفاده هم قرار نگیرند ضروری است محتوای دوره آموزشی کاملا کاربردی باشد، یعنی پس از آموزش‌های پایه‌ای بیشتر به موضوعاتی پرداخته شود که بتوان از آنها کسب درآمد کرد؛ چون هدف نهایی از فعالیت در ارزهای دیجیتال، بالا بردن سرمایه است. پس در نهایت، آموزشی که ما را به این هدف مهم نرساند نمی‌تواند مفید باشد.
  • با توجه به رشد پرسرعت بازار ارزهای دیجیتال، در ابتدای فعالیت در این بازار مالی همیشه احساس نیاز به یک مشاور و پشتیبان که بتواند شما را درباره جدیدترین موضوعات و مفاهیم راهنمایی کند، وجود خواهد خواهد داشت. یکی از بزرگترین ویژگی های دوره آموزشی ایده‌آل، پشتیبانی در طول دوره آموزشی و پس از آن است که کارآموزان بتوانند در حین دوره و حتی پس از اتمام دوره درباره تمام موارد و موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتال از اساتید دوره به صورت حضوری و غیر حضوری مشاوره بگیرند؛ که این موضوع در نهایت منجر به این خواهد شد که کارآموزان در کنار آموزش بتوانند از تجربیات اساتید دوره آموزشی نیز استفاده کنند. (بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟)

مخاطبین دوره ارزهای دیجیتال چه افرادی هستند؟

کلیه علاقمندان به تحلیل و معامله‌گری در بازار سرمایه بین‌الملل، بازار ارز، رمز ارزها و توکن‌های دیجیتال و کلیه علاقمندان به کسب درآمد می‌توانند مخاطب این دوره باشند و از آن نهایت بهره را ببرند. همچنین کلیه کارشناسان و مدیران سازمان‌های پولی و مالی که امور کاری روزانه آن‌ها با بازارهای پولی و مالی بین‌المللی در ارتباط است و یا به دنبال راهکارهای تأمین مالی از بازارهای ارزی رمز پایه هستند و یا در صدد دستیابی به راهکاری جایگزین برای پرداخت‌های بین‌الملل هستند، از مخاطبین خاص این دوره محسوب می‌شوند. (دوره آموزشی ارزهای دیجیتال در تبریز)

بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است

موقعیت‌های شغلی و بازار کار ارزهای دیجیتال

  • کارشناس رمز ارز و دارایی‌های رمز پایه، مدیر صندوق ارزی، سبدگردان رمز ارز.
  • تحلیلگران و معامله‌گران انواع بازارهای سرمایه علی الخصوص بازارهای پولی و مالی بین الملل (FOREX & CFD).
  • فعالان بازار فلزات گرانبها، فلزات رنگین، کالا، انواع اقلام انرژی، شیمیایی و پتروشیمیایی.
  • معامله گران منفرد (Sole-Traders)، استخراج‌کنندگان رمز ارز، توسعه‌دهندگان محصولات ارزی رمز پایه و کلیه فعالان اقتصادی که به دنبال موقعیت های سرمایه گذاری جانشین با بازار سهام هستند.
  • مشاوران، کارشناسان. کارشناسان ارشد و مدیران امور بین الملل و عملیات ارزی و دپارتمان سرمایه گذاری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری.
  • کلیه محققین و فعالین بخش اقتصاد ملی اعم از دولتی و خصوصی. سرمایه‌گذاران دولتی، موسساتی و اشخاص حقیقی که به دنبال جایگزینی برای سرمایه‌گذاری هستند. (صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال در تبریز)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.