×

ارز کیشو اینو چیست؟ (Kishu Inu)

خانه » آخرین اخبار » ارز کیشو اینو چیست؟ (Kishu Inu)
11 آگوست 2023
Rate this post

ارز دیجیتال کیشو اینو یا به اختصار کیشو (KISHU) یک میم‌ کوین دیگر است که نام خود را از نژاد سگ Kishu inu گرفته شده است. داستان به‌ نظرتان آشنا می‌آید؟ در واقع کیشو اینو، یک میم کوین است که تحت تاثیر دوج کوین (Doge) توسعه پیدا کرده است. (ارز کیشو اینو چیست؟ (Kishu Inu))

ارز کیشو اینو چیست؟ (Kishu Inu)

ارز کیشو اینو ازجمله ارز‌های جدید در بین ارز‌های دیجیتال است که یکی از حریفان جدی برای ارز دوج کوین محسوب می‌شود.

لوگو این ارز تصویر یک سگ است که سنبل تجاری این ارز دیجیتال به حساب می‌آید؛ همچنین این ارز به صورت پاداش در بین کاربران پخش می‌شود.

می‌توان گفت ساختار و عملکرد این رمز مانند ارز‌های رمزنگاری‌شده‌ای مانند شیبا و دوج کوین است. همان طور که می‌دانید میم کوین‌ها جایگاه مهمی را در میان کاربران پیدا کرده اند، در واقع آینده‌ای که این مدل ارز‌ها دارند از مهم‌ترین نکاتی محسوب می‌شود که نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. از جمله موضوعاتی که باعث ایجاد اتفاقی مثبت در میان سرمایه گذاران این ارز‌های دیجیتال شده است، صحبت تولید کنندگان این ارز دیجیتال در مورد آینده آن است که قرار است در آینده‌ای نزدیک چیزی بیش از یک میم کوین باشد.

در هفدهم آپریل سال ۲۰۲۱ ارز دیجیتال کیشو اینو به بازار ارز‌های رمزگذاری شده وارد شد و با رشد سریع به یکی از محبوب‌ترین ارز‌های بر پایه رمز در همان سال تبدیل گشت. اگر بخواهیم در مورد یکی از پروژه‌های ارز کیشو اینو صحبت کنیم می‌توان به صرافی غیر متمرکز کیشو سواپ اشاره نمود که در این صرافی امکان تغییر و تعویض توکن‌های‌ ای ار سی ( ERC-20) وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال کیشو اینو بر پایه بلاکچین اتریوم است، این ارز در صرافی‌هایی مانند Biki, Uniswap, Okex, CoinTiger  پشتیبانی می‌شود.

ویژگی های ارز دیجیتال کیشو اینو  (Kishu Inu)

از ویژگی‌های ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. کارمزد کم: با توجه به اینکه انتقال کوین (Kishu Inu) بین کیف پول ها انجام می شود، کارمزد کمتری نسبت به خدمات بانکی سنتی دارد.
  2. کسب درآمد بدون ریسک: کسانی که کوین (Kishu Inu)  را دارند می توانند سود دریافت کنند و آن سود را به کیف پول خود اضافه کنند. در واقع بدون معامله قادر به کسب سود هستند.
  3. سرعت تراکنش: کوین (Kishu Inu) به شما این امکان را می دهد که معاملات و تراکنش ها را طی چند دقیقه انجام دهید.

بررسی ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu)

پروژه ارز کیشو اینو برای معرفی خود از عبارت: «میم کوین کوچک با آرزو‌های بزرگ» استفاده کرده است. در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ این پروژه کار خود را آغاز کرد و طبق گفته طراحان آن اهداف صحیحی را در بخش دیفای دنبال می‌کند. برخلاف پروژه‌هایی که وجود دارند، ارز کیشو با بهره گیری از رمز ارز‌های قدیمی به دنبال تعریف بیان جدیدی در صرافی‌ها، پاداش‌های مشارکت و‌… است. بر طبق گزارشی که پروژه کیشو اعلام کرده است تنها در چند ماه که از شروع این پروژه می‌گذشت، ارزش بازار این ارز دیجیتال به بیش از دو میلیارد دلار رسید؛  این در حالی است که تعداد هولدر‌های آن به صد هزار نفر رسید.

چند نکته در مورد کیشو اینو

اولین نکته شباهت فراوان میان ارز کیشو اینو و بیبی دوج است. همانطور که می‌دانید سایت انتخابی آن‌ها و همچنین نماد آن‌ها بسیار شبیه به هم هستند؛ حتی در برگه‌های سفید و سند‌ها از یک قالب محتوا استفاده کرده‌اند.

از نکات قابل توجه دیگر می‌توان به پشتیبانی زبان فارسی در این دو ارز اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید کمتر توکنی پیدا می‌شود که از زبان فارسی پشتیبانی کند. سایت الکسا تعداد بازدیدکنندگان ایرانی ارز کیشو اینو را ۶.۴ درصد معرفی کرده است. ایرانیان فعال در زمینه کریپتو در شبکه‌های اجتماعی در مورد این ارز صحبت می‌کنند و اگرچه آن را شت کوین می‌نامند ولی آینده‌ای روشن را برای آن متصور هستند.

وجه تمایز کیشو از سایر میم کوین‌ها

کیشو اینو یک ارز دیجیتال جامعه‌محور است، به این معنی که برخلاف دیگر پلتفرم‌های موجود، توسعه‌دهندگان آن هیچ توکنی برای خود نگه‌ نداشته‌اند و در عوض به مشارکت‌ها و داوطلبان وابسته هستند. علاوه بر این، مکانیسم کاهش تورم کیشو شامل یک سیستم بازتوزیع است که در آن ۱ درصد از هر تراکنش سوزانده‌ شده و به عنوان پاداش به هولدرهای آن داده می‌شود. همچنین قرارداد هوشمند کیشو اینو به طور کامل توسط تیم‌های تخصصی برتر حسابرسی می‌شوند و توکن استخر نقدینگی آن سوزانده خواهد شد، به این معنی که کاربران و جامعه تقریباً با حداقل خطر از سوی افراد سودجو احتمالی مواجه خواهند شد.

در نهایت، کیشو سواپ، صرافی غیرمتمرکز رسمی این پلتفرم است که ادعا می‌کند به دارندگان اجازه می‌دهد تا هر توکن ERC-۲۰ در شبکه اتریوم را توکن‌های کیشو  تعویض کنند. گفتنی است این صرافی، توسط یونی سواپ (Uniswap)، یکی از مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین صرافی غیرمتمرکز جهان پشتیبانی می‌شود.

لیست صرافی های پشتیبان کننده ارز دیجیتال کیشو اینو  (Kishu Inu) Inu

برای خرید و فروش ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) می‌توان از صرافی‌های آنلاین خارجی پشتیبان کننده این ارز دیجیتال استفاده نمایید. در اینجا چند نمونه از این صرافی‌هایی که این ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند را معرفی می‌کنیم. برای مشاهده لیست کامل از صرافی های پشتیبان کننده این رمز ارز می توانید به سایت CoinMarketCap مراجعه کنید.

  1. Uniswap: صرافی یونی سواپ از جمله صرافی هایی می باشد که در دسته ی صرافی های غیرمتمرکز قرار دارد. شما می توانید با استفاده از این صرافی به مبادله رمز ارزهای خود بپردازید. لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از لینکی که در اختیار شما قرار می دهیم، با نحوه کار با صرافی یونی سواپ آشنا شوید.
  2. OKEx : صرافی اوکی اکسچنج از جمله پلتفرم های معاملاتی است که از تعداد زیادی از رمز ارزها پشتیبانی می کند. این صرافی علاوه بر ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) از پولکادات، سولانا، فایل کوین و… پشتیبانی می کند.
  3. CoinTiger: راه اندازی صرافی کوین تایگر در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۷ صورت گرفته است. این صرافی به عنوان یک صرافی متمرکز معرفی شده است و در سنگاپور واقع می باشد.
  4. Gate.io: با استفاده از صرافی Gate.io امکان مبادله رمز ارز هایی همچون دوج کوین، ریپل، لایت کوین، کاردانو و… وجود دارد.
  5. BKEX: صرافی BKEX علاوه بر رمز ارز کیشو اینو (Kishu Inu) از ارزهای دیجیتال دیگری همچون بیت کوین، اتریوم، کاردانو، ریپل و… پشتیبانی می کند.
  6. BiKi: در این صرافی امکان مبادله بیش از ۴۷۰ ارز رمزپایه وجود دارد. این صرافی قصد دارد تا یک پلتفرم امن و معتبر را برای مبادله ارزها ارائه دهد.

لیست کیف پول‌های پشتیبان کننده ارز دیجیتال کیشو اینو  (Kishu Inu)

پس از خرید ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) برای ذخیره این ارز دیجیتال می‌توان از کیف پول‌هایی که این رمز ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده نمود. در این مقاله کیف پول های پشتیبان کننده ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) را معرفی می‌کنیم(دوره ارز دیجیتال در تبریز).

  1. کیف پول متامسک (MetaMask): یکی از کیف پول های تحت وب برای ذخیره سازی ارز دیجیتال (Kishu Inu) کیف پول متامسک می باشد. کیف پول متامسک قابلیت پشتیبانی از رمز ارزهای با استاندارد ERC-20 را دارا می باشد.
  2. کیف پول تراست (Trust): کیف پول تراست در دسته ی کیف پول های موبایلی قرار دارد و استفاده از این کیف پول آسان می باشد. امکان بارگیری کیف پول تراست برای سیستم عامل های اندروید و IOS وجود دارد.
  3. کیف پول کوین بیس (Coinbase): از جمله ویژگی هایی که کیف پول کوین بیس دارد می توان به رابط کاربری ساده اشاره کرد به طوری که استفاده از این کیف پول برای افراد مبتدی آسان می باشد.

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

مرکز آموزش های تخصصی ایرکاس با سه شعبه فعال در تبریز مجری برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری اشتغال محور در سراسرکشور می باشد. دوره‌های مهارتی آپادانا در زمینه‌های الکترونیک و مهندسی پزشکی، پزشکی و سلامت، کامپیوتر، امور مالی، حقوق و هنر به علاقمندان و دانشجویان ارائه می‌گردد.

دوره‌های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا

دپارتمان الکترونیک و مهندسی پزشکی: دوره تعمیر تجهیزات پزشکی، دوره تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، دوره تعمیر بردهای الکترونیک، تعمیر تجهیزات تصویربرداری

دپارتمان پزشکی و سلامت: تکنسین داروخانه (نسخه‌پیچی، نسخه‌خوانی)، دستیاری دندانپزشک (منشی امور پزشکی)، امداد و نجات و کمک‌های اولیه، گیاهان دارویی، فن‌ورز پذیرش و نمونه‌گیری آزمایشگاه، مراقبت‌های پوست و استفاده از کرم‌ها، کاربری تجهیزات پوست، مو و زیبایی

دپارتمان مهندسی: برنامه‌نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته

دپارتمان مالی: حسابداری مقدماتی و پیشرفته، بورس، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

دپارتمان حقوق: لایحه‌نویسی قضایی

دپارتمان کامپیوتر: مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)، نرم‌افزار فتوشاپ، نرم‌افزار اتوکد، سالید، کتیا

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • هزینه دوره: دوره حضوری ۲٫۴۹۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۱٫۲۴۵ هزار تومان
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره آیا می‌توان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_separator color=”juicy_pink” border_width=”3″][vc_column_text]

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

آیا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.