×

اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی

خانه » آخرین اخبار » اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی
09 آگوست 2023
Rate this post

جهت اقدام برای تاسیس شرکت تجهیزات پزشکی، اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح ضروری است. با مطالعه این مقاله بیشتر با اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی آشنا خواهید شد.(اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی)

ثبت شرکت تجهیزات پزشکی به دلیل اینکه امروزه تجهیزات پزشکی پیشرفت چشمگیری را داشته است مورد نیاز بسیاری از واردکنندگان تجهیزات پزشکی می باشد. امروزه تقریبا برای همه ی بیماری ها تجهیزاتی ساخته شده که در جهت بهبود و درمان بیماری استفاده می شود به وسیله ی این تجهیزات جدید پزشکی تشخیص و درمان بیماری بسیار آسان تر شده است.(نحوه اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی)

موضع فعالیت شرکت تجهیزات پزشکی

-طبق ماده ۲۴ می توان وسایل و تجهیزات پزشکی را وارد کنند.-طبق ماده ۳۲ ارائه خدمات پس از فروش در حوزه وسایل و تجهیزات پزشکی-طبق ماده ۴۱ می توان وسایل و تجهیزات پزشکی را صادر کنند.-طبق ماده ۴۹ می توان وسایل و تجهیزات پزشکی را توزیع و عرضه کنند.-ارائه تجهیز و مشاوره تجهیزات پزشکی به موسسات پزشکی-ارائه خدمات ممیزی و ارزیابی-ارائه خدمات مشاوره فنی تجهیزات پزشکی-ثبت شرکت تولیدی وسایل و تجهیزات پزشکی(آشنایی با مجوزها)

اهمیت ثبت شرکت تجهیزات پزشکی

فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی به صورت مستقیم با سلامتی جامعه در ارتباط است. مسلم است که باید نظارت بسیار دقیقی بر این حوزه حاکم باشد. به همین دلیل متقاضیان ثبت این نوع شرکت ها باید به اداره کل تجهیزات پزشکی مراجعه کنند و مراحل لازم برای اخذ مجوز را طی نمایند.(آشنایی با نحوه ثبت شرکت)

اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی

مدارک مورد نیاز جهت صدور مجوز فروش تجهیزات پزشکی

– ارائه مدارک شناسایی موسسان شرکت – ارائه معرفی نامه از سوی اصناف تجهیزات پزشکی – ارائه یک نسخه معرفی نامه از شرکت نمایندگی به اداره کل تجهیزات پزشکی با قید شماره پروفرما یا فاکتور – ارائه اصل آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با یکی از رشته های پزشکی ، پیرا پزشکی یا مهندسی پزشکی(نحوه صدور مجوز و ثبت شرکت)

اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی

ثبت شرکت تجهیزات پزشکی مورد نیاز بسیاری از واردکنندگان تجهیزات پزشکی می باشد. امروزه تقریبا برای همه ی بیماری ها تجهیزاتی ساخته شده که در جهت بهبود و درمان بیماری استفاده می شود به وسیله ی این تجهیزات جدید پزشکی تشخیص و درمان بیماری بسیار آسان تر شده است.(اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی)

موضع فعالیت شرکت تجهیزات پزشکی

ارائه خدمات کنترل کیفی تجهیزات پزشکی-ارائه تجهیز و مشاوره تجهیزات پزشکی به موسسات پزشکی-ارائه خدمات ممیزی و ارزیابی-ثبت شرکت تولیدی وسایل و تجهیزات پزشکی(آشنایی با مجوزها)

اهمیت ثبت شرکت تجهیزات پزشکی

فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی به صورت مستقیم با سلامتی جامعه در ارتباط است. به همین دلیل متقاضیان ثبت این نوع شرکت ها باید به اداره کل تجهیزات پزشکی مراجعه کنند و مراحل لازم برای اخذ مجوز را طی نمایند.(آشنایی با نحوه ثبت شرکت)

مدارک مورد نیاز جهت صدور مجوز فروش تجهیزات پزشکی

 ارائه معرفی نامه از سوی اصناف تجهیزات پزشکی – ارائه یک نسخه معرفی نامه از شرکت نمایندگی جهت معرفی متقاضی به اداره کل تجهیزات پزشکی با قید شماره پروفرما یا فاکتور – ارائه اصل آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با یکی از رشته های پزشکی(نحوه صدور مجوز و ثبت شرکت)

معرفی مجتمع آموزشی آپادانا

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش های مجازی (غیر حضوری) از طریق ارسال پک آموزشی شامل فیلم های ویرایش شده کلاس های حضوری به همراه فایل ها و جزوات آموزشی و پشتیبانی تلفنی اساتید و صدور گواهینامه با ارسال پستی انجام می گیرد.

اخذ مجوز شرکت های تجهیزات پزشکی