×

آموزش نرم افزار افیس در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » آموزش نرم افزار افیس در تبریز
04 سپتامبر 2023
Rate this post

با آموزشگاه آپادانا به دنیای افیس خوش آمدید، جایی که افکار و ایده‌های شما به واقعیت می‌پیوندند(آموزش نرم افزار افیس در تبریز)! آیا می‌خواهید به مهارت‌های جدیدی در استفاده از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس برسید؟ آیا می‌خواهید کارایی خود را در انجام وظایف روزمره افزایش دهید؟ با آموزشگاه آپادانا، شما به یک دنیای جدید از امکانات آفیس ویرایش، ارائه، جدول‌سازی، ارتباطات و بسیاری مهارت‌های دیگر وارد خواهید شد.

ما با افراد مبتدی تا حرفه‌ای همراهی می‌کنیم و با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن، تجربه‌ای یادگیری را برای شما به ارمغان می‌آوریم که علاوه بر کسب دانش، انگیزه‌ی شما را برای پیشرفت بیشتر تقویت می‌کند. کلاس‌های ما به صورت عملی و تعاملی برگزار می‌شوند تا شما با تمرین‌های عملی و واقعی به سرعت مهارت‌های خود را تسلط پیدا کنید.

اگر می‌خواهید به دنیایی از امکانات نرم‌افزارهای مجموعه آفیس پایان دهید و به ارتقاء شغفه و کارایی‌تان بپردازید، با ما همراه شوید. آموزشگاه آپادانا در تبریز آماده‌ی پذیرایی از شما برای شروع یک ماجرای جدید در دنیای افیس می‌باشد.

آموزش نرم افزار افیس در تبریز

به عبارت دیگر، مایکروسافت آفیس، بسته نرم افزاری کاربردی است که تمام سیستم های کامپیوتری و حتی سیستم عامل های گوشی های همراه را تسخیر کرده است. پس از نصب مجموعه نرم افزاری آفیس بر روی رایانه خود، با چند برنامه مواجه خواهید شد که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. (آموزش نرم افزار آفیس در تبریز)

بسته نرم افزاری آفیس

نرم افزار مایکروسافت آفیس، مجموعه‌ای از برنامه‌های مربوط به دفتر کاری و اداری است؛ هر برنامه مایکروسافت آفیس در راستای یک هدف منحصر به فرد و ارائه خدمات خاص به کاربران به وجود آمده است؛ به عنوان مثال از مایکروسافت وورد برای ایجاد اسناد استفاده می‌شود؛ مایکروسافت پاورپوینت برای پرزنتیشن و سخنرانی استفاده می‌شود و شما می‌توانید از نرم افزار مایکروسافت Outlook برای مدیریت ایمیل و تقویم خود استفاده کنید. علاوه بر این نرم افزارها، مایکروسافت از نرم افزارهای دیگری نیز برخوردار است که به راحتی شما را به اهدافتان می‌رساند. (آموزش نرم افزار آفیس در تبریز)

ازآنجایی‌که هریک از این برنامه‌ها برای هدف خاصی به وجود آمده‌اند؛ همه آن‌ها برای هر نوع کاربری مناسب نمی‌باشد؛ بنابراین مایکروسافت سعی کرده این برنامه‌ها را گروه‌بندی کند. مجموعه‌ای از این برنامه‌ها برای دانش آموزان، بخشی از آن برای  کسب‌وکارهای کوچک و بخشی از برنامه‌ها برای شرکت‌های بزرگ استفاده می‌شوند. از سال ۱۹۸۸ نسخه‌های متفاوتی از این مجموعه نرم افزاری ارائه شده و توانسته نیازهای کاربران را رفع کند. (آموزش کامپیوتر در تبریز)

مایکروسافت آفیس شامل چه برنامه‌هایی است؟

برنامه‌هایی که در بسته مایکروسافت آفیس وجود دارد؛ بسته به اینکه کدام نوع و دسته بندی را انتخاب می‌کنید؛ متفاوت است. مجموعه نرم افزاری آفیس Office 365 Home و مجموعه نرم افزاری Office 365 Personal، شامل برنامه‌های وورد، اکسل، پاورپوینت، OneNote و Outlook می‌باشد. بسته نرم افزاری Office Home & Student 2016 برای سیستم‌های کامپیوتری شامل  وورد، اکسل، پاورپوینت و OneNote می‌باشد. بسته نرم افزاری آفیس Business شامل  ترکیبی از برنامه‌های Publisher و Access است. (دوره مهارت های هفتگانه در تبریز)

آموزش نرم افزار افیس در تبریز

نرم افزار مایکروسافت ورد  Microsoft Word  

یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین نرم افزارهای آفیس، مایکروسافت ورد است، این برنامه بیشتر برای ایجاد و ویرایش متون استفاده می شود و شما با این برنامه می توانید نامه، مقاله، متن کوتاه یا بلند، گزارش و یا هر فایل متنی دیگری را ایجاد کنید؛ به طور کلی برای خلق و ویرایش هر نوع فایل متنی می توانید بر روی Microsoft Word حساب باز کنید. (آموزش نرم افزار آفیس در تبریز)

نرم افزار مایکروسافت اکسل Microsoft Excel

مایکروسافت اکسل یک برنامه صفحه گسترده (Spread Sheet) است که به صورت یک جدول بزرگ دارای ردیف و ستون می‌باشد و شامل محاسبات، ابزارهای گرافیکی، جدول‌ها و پشتیبانی از زبان برنامه نویسی ماکرو در سیستم عامل‌های ویندوز و مک است. زمانی که مایکروسافت آفیس اکسل، توسط مایکروسافت معرفی شد، باید با یک رقیب سخت به نام Lotus 1-2-3 مقابله می‌کرد؛ اما به سادگی توانست آن را کنار بزند. برنامه‌های مایکروسافت آفیس برای سیستم عامل مک در همان سال به همراه MS Word راه اندازی شد. با این حال، اولین نسخه ویندوز در ماه نوامبر سال ۱۹۸۷ عرضه شد. کاربر در نرم افزار اکسل می‌تواند اطلاعاتی از جمله متن، تاریخ، عدد یا هر داده‌ای را در جداول وارد کرده و آن‌ها را به صورت یک جدول جمع‌آوری مرتب و پردازش کند. (دوره icdl در تبریز)

نرم افزور مایکروسافت پاورپوینت  Microsoft PowerPoint

یکی از معروف ترین نرم افزارهای مایکروسافت در داخل ایران، مایکروسافت پاورپوینت است؛ این برنامه نرم افزاری جامع و کامل برای ارائه محتوا و ایجاد اسلایدهای متنی و گرافیکی می باشد. شما می توانید چکیده ای از مطلب خود را در قالب انیمیشن و افکت های گرافیکی جذاب پاورپوینت تنها با یک کلیک ارائه دهید. پاورپوینت به طور قطع دستیار بسیار خوبی در کنفرانس و سخنرانی های شما خواهد بود. (آموزش نرم افزار آفیس در تبریز)

آموزش نرم افزار افیس در تبریز

نرم افزار مایکروسافت اکسس Microsoft Access

مایکروسافت اکسس یک برنامه مدیریت پایگاه داده برای سیستم عامل‌های ویندوز است؛ در واقع این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی به صورت فرم یا گزارش ایجاد کرده و آن را مدیریت می‌کند. شما می‌توانید داده‌های مورد نیازتان را در اکسس ذخیره کرده و آن‌ها را ویرایش کنید. تفاوت آن با اکسل در این است که مایکروسافت اکسس اطلاعات را به صورت ساده و قابل فهم ذخیره می‌کند؛ اما در اکسل شما داده‌ها را ذخیره کرده و بر روی آن‌ها محاسباتی انجام می‌دهید. (آموزش مایکروسافت اکسل درتبریز)

مایکروسافت پراجکت  Microsoft Project  

مایکروسافت پروجکت، همانطور که از نام آن مشخص است، یک نرم افزار مدیریت پروژه است که در آن می توانید بر روی توسعه طرح ها، مراحل پیشرفت هر پروژه و طرح، مواد و منابع مورد نیاز، بودجه و هزینه های مصرفی و در نهایت بازدهی پروژه ها کار کرد. این نرم افزار برای کاربران خاص مانند مدیران پروژه بسیار کاربردی می باشد. (آموزش مایکروسافت ورد درتبریز)

این مجموعه شامل نرم افزارهای دیگری مانند Outlook, OneNote, Publisher و غیره است که دارای کاربردهای محدودتری است. (آموزش نرم افزار آفیس در تبریز)

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

از جمله مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین المللی ICDL قابلیت ارائه آن در ادارات و سازمان های داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است.این مدرک گسترده ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر و افزایش سطح مهارتها در استفاده های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر است.

از دیگر مزایای دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابل‌ ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی
  • به‌عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی
  • شناخته ‌شده ‌ترین مدرک در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت ‌ها در استفاده ‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر
  • دروازه ‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

شرایط ثبت‌نام در دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL 

دوره آموزشی ICDL به دو صورت حضوری و مجازی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می‌گردد. این دوره به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.پایان این دوره، هنرجو پس از کسب مهارت‌های مورد نیاز و قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین‌المللی، توانایی ورود به بازار کار و اشتغال را خواهد داشت.همچنین جزوه و DVD دوره به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا با شماره تلفن ۰۴۱۴۱۶۴ در تماس باشید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵ پیگیر سوالات خود باشید.آدرس: خیابان آزادی، خیابان جدیری جنوبی، ساختمان ۱۷

آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر در تبریز

این دوره‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهند تا با مباحث مختلف مرتبط با کامپیوتر آشنا شوند و توانایی‌های لازم برای استفاده بهینه از فناوری‌های اطلاعاتی را در محیط‌های مختلف کسب و کاری به دست آورند.در این دوره‌ها، شرکت‌کنندگان با مفاهیم پایه‌ای کامپیوتر، آشنایی با سیستم‌عامل‌ها، آشنایی با نرم‌افزارهای متداول مانند Microsoft Office از جمله Word، Excel، PowerPoint، مهارت‌های ارتباطی و ایمیل‌نویسی، اصول امنیت اطلاعات و مفاهیم کلی برنامه‌نویسی آشنا می‌شوند.

آموزشگاه آپادانا با ارائه دوره‌ آموزش مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر در تبریز، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیازهای فردی و حرفه‌ای خود، مهارت‌های موردنیاز را انتخاب و به طور جامع یاد بگیرند. این دوره‌ها با تدریس تخصصی و مدرن از اساتید مجرب، به ارتقاء سطح دانش و مهارت شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند تا به عنوان فردی متخصص و با توانمندی‌های فنی قوی در دنیای دیجیتال به عملکرد بهتر و کارآمدتر در حوزه‌های مختلف دست یابند.