×

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

خانه » وبلاگ » آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز
08 آگوست 2023
Rate this post

امروزه تجهیزات مهندسی پزشکی نقش بسیار مهمی در تشخیص و درمان دارد. در آموزش های رایج آکادمیک بحث های حرفه ای در مورد این تجهیزات به طور موثر آموزش داده نمی شود. در این دوره نکات علمی و عملی مورد نیاز جهت نصب و آموزش و سرویس تجهیزات عمومی بیمارستانی. به فراگیران آموزش داده می شود(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز).

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

این دوره توانایی حرفه ای فراگیران را به سطحی می رساند که بتوانند وارد بازار کار شوند و همچنین کارایی و کیفیت کار شاغلین را به طور قابل توجهی بالا می برد. کلیه تجهیزات و دستگاه های مرتبط به طور عملی دراختیار فراگیران قرار گرفته و با آنها آشنا می شوند.

بحث های مربوط به ایمنی این تجهیزات از مباحث کلیدی می باشد که در این دوره به آن پرداخته می شود. نکات کلینیکی کار با این تجهیزات به طور مبسوط مورد بحث قرار می گیرد.(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز

 یکی از مهم ترین مزایای دوره های آموزشی تجهیزات پزشکی آشنایی با اپراتوری تجهیزات پزشکی، خروجی استاندارد و قابل قبول تجهیزات پزشکی و همچنین نحوه ی عملکرد و کارایی آن دستگاه پزشکی مورد آزمون کنترل کیفی می باشد.

شرکت کنندگان در دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز ضمن آموزش تئوری مباحث و آشنایی با نحوه کار و عملکرد تجهیزات بصورت عملی تعمیرات . و عیب یابی تجهیزات را نیز فرا می گیرند و آماده ورود به بازارکار تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می شوند.

دوره های آموزشی در فضای مناسب کارگاهی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد. و تجهیزات مربوط به هر روش در اختیار کارآموز قرارداده می شود تا خود با انجام تست مراحل عملی آن را فراگیرد(.(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز)

دوره های مهندسی پزشکی در تبریز

یکی از بهترین آموزش های عملی برای رشته های مهندسی پزشکی و مهندسی برق و الکترونیک. آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی می باشد.

کارآموزان این دوره با روش های تعمیرات انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی از جمله فشار سنج دستگاه نوار قلبی ECG-EKG پالس اکسی متر. پمپ سرم پمپ سرنگ سونی کید الکتروشوک تجهیزات معاینه عمومی(اتوسکوپ لارنگسکوپ افتالمسکوپ) پمپ تشک مواج اکسیژن ساز و… آشنا می شوند(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز).

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

سر فصل های دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی

۱- معرفی تجهیزات بیمارستانی

۲- دستگاه الکتروکاردیوگراف

۳- دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی

۴- دستگاه الکتروشوک

۵- دستگاه پالس اکسیمتری

۶- دستگاه پمپ تزریق

۷-آشنایی با قطعات الکترونیکی

۸-آشنایی با لحیم کاری

مخاطبین دوه آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی

کلیه علاقه مندان به تجهیزات پزشکی تمامی افراد جویای کار و تمامی کسانی که می خواهد یک شغل خوب با درآمد عالی و بازاریابی ساده داشته باشند. حرفه تعمیرات تجهیزات پزشکی نه تنها در کشور ایران بلکه در سایر کشور های جهان نیز می تواند مفید واقع شود(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز).

بازارکار دوره تعمیرات تجیزات پزشکی در تبریز

صنعت تعمیر تجهیزات پزشکی از جمله صنایع حیاتی و حساس است که در بسیاری از مواقع نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. در تبریز نیز، بسیاری از بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز پزشکی دیگر به تجهیزات پزشکی وابسته هستند. بنابراین، بازارکار تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز نیز به عنوان یک بازارکار پویا و اهمیتی از آن خود نشان می‌دهد.

به طور کلی، در تبریز بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌های متخصص در زمینه تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند. همچنین، برخی از شرکت‌های تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز، به عنوان نمایندگان رسمی برخی از برندهای معتبر دنیا فعالیت می‌کنند و خدماتی از قبیل تعمیر، نگهداری و تجدید نظر سیستم‌های پزشکی و دستگاه‌های تشخیصی را ارائه می‌دهند.

در نتیجه، با توجه به نیازهای روزافزون صنعت پزشکی در تبریز، بازارکار تعمیر تجهیزات پزشکی در این شهر به یک بازارکار پویا و پررونق تبدیل شده است که از فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای افرادی که به دنبال فعالیت در این حوزه هستند، برخوردار است

بهترین آموزشگاه دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

آموزشگاه آپادانا یکی از معتبرترین مراکز آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز است. این آموزشگاه با بهره‌گیری از استادان با تجربه و متخصص در زمینه دوره‌ آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی، با محتوای کاربردی و عملی را برای دانشجویان خود ارائه می‌دهد.

استفاده از دستگاه‌های پزشکی در شرایط ضروری جهت درمان بیماران امری بسیار حیاتی است و لزوماً در هر شرایطی نمی‌توان برای تعمیر آنها به فروشگاه‌های تعمیراتی رفت، بنابراین، یادگیری تعمیر تجهیزات پزشکی به عنوان یک مهارت مورد نیاز برای پرسنل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز پزشکی بسیار مهم است(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز).

آموزشگاه آپادانا با ارائه دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه تعمیر تجهیزات پزشکی، به دانشجویان خود آموزش مهارت‌های لازم برای تعمیر انواع تجهیزات پزشکی، از جمله دستگاه‌های اندازه‌گیری، تصویربرداری و تشخیصی را برای آنها فراهم می‌کند. این آموزشگاه با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی با محتوای کاربردی و متناسب با نیازهای بازار کار، به دانشجویان خود فرصتی را برای شروع یک حرفه موفق در حوزه تعمیر تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهد.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.