×

هزینه دوره ICDL در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » هزینه دوره ICDL در تبریز
20 نوامبر 2023
Rate this post

اگر می خواهید کامپیوتر را از ابتدا آموزش ببینید و بعد از آن یک مدرک icdl فنی حرفه ای جهت مهاجرت و یا استخدام دریافت کنید، باید عرض کنیم که دوره آموزشی خود را به درستی انتخاب کرده اید. کلاس icdl آموزشگاه آپادانا یک دوره آموزش کامپیوتر از صفر در سطح بین المللی بوده و با گذراندن این کلاس می توانید با نرم افزارهای اداری به خوبی کار کنید. دوره icdl در تبریز یک شروع فوق العاده برای یادگیری کامپیوتر است(هزینه دوره ICDL در تبریز).

آی سی دی ال چیست؟

ICDL، گواهینامه بین‌ المللی مهارت کار با کامپیوتر است. به بیان دیگر می توان گفت که ICDL به عنوان یک مدرک بين المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته شده است که امروزه داشتن این مدرک برای بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی، شرکت های تجاری و به طور کلی کسب و کار های کوچک و بزرگ مختلف، از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا که برخورداری از مهارت های ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده است که در اغلب کشور ها کاربرد دارد. لازم است بدانید که آی سی دی ال دارای هفت مهارت است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد(هزینه دوره ICDL در تبریز).

معرفی مهارت های ICDL

شامل موارد زیر می باشند:

آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
همان طور که از نامش مشخص است، در این قسمت هنرجویان با مفاهیم پایه و مرتبط با اینترنت و ارتباطات از جمله ارزیابی محتوای وب، درک مفاهیم امنیت، جست و جوی اطلاعات، ارسال، دریافت ایمیل و مدیریت تنظیمات ایمیل، امکان مدیریت تنظیمات مرورگر و …. آشنا می شوند.

آشنایی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها (Windows)

در قسمت ویندوز افراد با مهارت های کار با دستگاه های رایانه ای، ایجاد فایل و مدیریت آن ها، شبکه و امنیت داده ها، درک مفاهیم شبکه، تنظیمات سیستم عامل، کار با آیکون های دسکتاپ و ویندوز، بک آپ کردن داده ها و …. آشنا خواهند شد(هزینه دوره ICDL در تبریز).

هزینه دوره ICDL در تبریز

یادگیری و آموزش نرم افزار ورد (word)

ورد یک نرم افزار واژه پرداز است که در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که با استفاده از ورد می توان به راحتی کار های روزمره را انجام داد. از جمله مهارت های آموزشی در ورد می توان به امکان تنظیم سند، امکان ویرایش اسناد، امکان استفاده از منابع کمکی، امکان ایجاد سند، تصاویر، امکان ویرایش نوشته، بررسی املاء کلمات، امکان پرینت گرفتن و …. اشاره کرد(هزینه دوره ICDL در تبریز).

اطلاعات و ارتباطات (Internet)

در این قسمت افراد با شاخص های امنیتی اینترنت، روش های جستجو در اینترنت، آشنایی با مرورگر وب، انواع روش های اتصال به اینترنت، ساخت پست الکترونیک یا همان ایمیل و ….. آشنا خواهند شد(هزینه دوره ICDL در تبریز).

یادگیری و آموزش نرم افزار اکسل (Excel)

یکی از کاربردی ترین نرم افزار های موجود در پکیج ICDL، نرم افزار اکسل می باشد. چرا که در بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها از این نرم افزار به منظور سازماندهی داده ها و اطلاعات استفاده می کنند. به طور کلی لازم به ذکر است که اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده می باشد که کاربر می تواند با استفاده از جداول بزرگ آن، داده ها و اطلاعات مد نظرش را ثبت کند. البته بهتر است بدانید که اکسل ویژگی های گسترده دیگری نیز دارد که در دوره آموزش آن  که در آموزشگاه آپادانا می توانید صفر تا صد آن را آموزش ببینید.

یادگیری و آموزش نرم افزار اکسس (Access)

یکی از بهترین نرم افزار ها برای طبقه بندی و سازماندهی اطلاعات و داده های بسیار حجیم و پیچیده، اکسس می باشد. اکسس می تواند تمامی نیاز های افراد را نسبت به یک نرم افزار ایجاد پایگاه داده را از بین ببرد. از این رو بیشتر مورد استفاده سازمان هایی قرار می گیرد که ناچار به ذخیره اطلاعات فراوان هستند(کلاس دوره ICDL در تبریز).

یادگیری و آموزش نرم افزار پاور پوینت (Powerpoint)

یکی از نرم افزار های کاربردی برای ارائه مطالب، پاورپوینت می باشد. به طور کلی این نرم افزار قابلیت های متعددی که داد که در این میان می توان گفت که بیشترین کاربرد پاورپوینت در ساخت فایل های چند رسانه ای می باشد. در واقع افراد با استفاده از پاورپوینت، می توانند برای نمایش تصاویر یا متون خود از اسلایدهای متفاوت و خلاقانه استفاده کرده و با کمک آن عملکرد بهتری داشته باشند(هزینه دوره ICDL در تبریز).

هزینه دوره ICDL در آموزشگاه آپادانا چقد است؟

هزینه دوره icdl در آموزشگاه آپادانا به صورت حضوری ۱,۹۹۰,۰۰۰ هزار تومان و دوره غیرحضوری ۹۹۰,۰۰۰ هزار تومان هست.

از دیگر مزایای دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL می ‌توان موارد زیر را نام برد:
  • قابل‌ ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی
  • به‌عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی
  • شناخته ‌شده ‌ترین مدرک در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت‌ها در استفاده‌های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر
  • دروازه ‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

شرایط ثبت‌نام در دوره مهارت‌های هفتگانه ICDL 

دوره آموزش ICDL در تبریز به دو صورت حضوری و مجازی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می‌گردد. این دوره به دلیل اهمیت و نقش مهم آن در اداره شرکت‌ها و موسسات، یکی از پرطرفدارترین دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه آپادانا می‌باشد و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است(هزینه دوره ICDL در تبریز).

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجتمع آموزشی آپادانا با شماره تلفن ۴۱۶۴-۰۴۱ در تماس باشید و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۹۳۰۹۰۵۹۵ پیگیر سوالات خود باشید(هزینه دوره ICDL در تبریز).

هزینه دوره ICDL در تبریز