×

اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز

خانه » اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز

اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز

در زمان ارائه مدرک ICDL به سازمان و یا هر ارگان دولتی و یا خصوصی، به کارفرما این موضوع را بیان میکنید که در کار با مهارت های هفتانه دارای تاییدیه ای به روز از سازمانی معتبر هستید. علاوه بر این با داشتن مدرک ICDL، در روزمه استخدامی خود، مدرکی بین المللی را ارائه میدهید. (اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز)

ICDL یا International Computer Driving License به معنی مهارت کار با کامپیوتر می‌باشد. دوره ICDL در واقع یک استاندارد بین‌المللی در مهارت کار با کامپیوتر است. در دنیای امروز یکی از پایه‌های اصلی جامعه اداری توانایی کار با کامپیوتر است که هر فردی باید این مهارت را داشته باشد، مهارت‌های هفت گانه ICDL  شامل چند بخش است: (اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز)

  1.  آموزش مفاهیم فناوری اطلاعات
  2.  آموزش کار با سیستم عامل
  3.  آموزش کار  با نرم افزار واژه پرداز Word
  4.  آموزش کار با نرم افزار صفحه گسترده Excel
  5.  آموزش کار با نرم افزار پایگاه داده Access
  6.  آموزش کار با نرم افزار ارائه Power point
  7.  آموزش کار با فضای اینترنت و مرورگر (اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز)

ویژگی‌های دوره آموزشی ICDL در تبریز

  • با یادگیری مهارت‌های هفت‌گانه، می‌توانید با رایانه‌تان به‌صورت حرفه‌ای کار کنید و به نیازهای خودتان یا شرکت و اداره‌ای که در آن کار می‌کنید، به بهترین نحو پاسخ دهید.
  • برای شرکت در دوره‌هایICDL ، قرار نیست پیش‌نیاز خاصی داشته باشید. در این دوره‌ها مهارت‌های کامپیوتری از ابتدا آموزش داده می‌شوند.
  • طول دوره آموزش‌ مهارت‌های (ICDL)، ۵۰ ساعت می‌باشد. این گواهی‌نامه در ۱۴۹ کشور جهان اعتبار دارد. این روزها در کل دنیا هیچ مدرک کامپیوتری به‌اندازهICDL ، اعتبار ندارد.
  • مدرک ICDL مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و می‌توان آن را در تمام اداره‌ها و شرکت‌های دولتی یا خصوصی ارائه کرد. (اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز)

چرا باید مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر را یاد بگیریم؟

  • این روزها رقابت برسر شغل نفس‌گیر شده است. هرچه مهارت‌های بیشتری داشته باشید، شانس‌تان برای پیدا کردن یک شغل خوب، بیشتر می‌شود. بنابراین باید تا می‌توانید رزومه قوی‌تری بسازید و مهارت‌های بیشتری یاد بگیرید. گواهی‌نامه icdl یکی از مدارکی است که می‌تواند وزنه‌ی رزومه‌تان را تا حد زیادی سنگین و پربار کند.
  • اگر بخواهید در یکی از اداره‌ها یا شرکت‌های داخلی استخدام شوید باید آشنایی کافی با کامپیوتر داشته باشید. اگر دوره‌های icdl را بگذرانید، بدون‌شک کسی در مورد مهارت‌های رایانه‌ای‌تان شک نمی‌کند و چند پله از کسی که این گواهی‌نامه را ندارد جلوتر خواهید بود.
  • فرقی نمی‌کند بخواهید ایران بمانید یا از کشور خارج شوید. درهر حال گواهی‌نامه icdl به دردتان خواهدخورد. برای کار در خارج از کشور می‌توانید مدرک icdl را ترجمه کنید و همراه‌تان ببرید؛ چون همان‌طور که گفتیم این مدرک در ۱۴۹ کشور اعتبار دارد و می‌توانید روی کارایی‌هایش حساب کنید. (اخذ مدرک ICDL فوری در تبریز)
  • اگر در شرکت یا اداره‌ای کارمند هستید ولی هنوز گواهی‌نامه icdl ندارید، در سریع‌ترین زمان ممکن برای گذراندن این دوره‌ها اقدام کنید؛ چون اگر روزی بخواهید به ارتقای شغلی فکر کنید این مدرک کامپیوتری به کمک‌تان خواهد آمد.
  • جدا از بحث کار و شغل، این آموزش‌ها برای دانش‌آموزان، دانشجویان، خانم‌های خانه‌دار و… هم مناسب است. قرار نیست مهارت‌های icdl فقط به درد کارمندان بخورد. حتی اگر جزء کسانی هستید که گاهی گذرتان به کامپیوتر می‌افتد باز هم از مزایای این دوره‌ها بهره خواهید برد. (مدرک کامپیوتر فنی حرفه ای تبریز)

مدرک ICDL در تبریز

مدرک معتبر ای سی دی ال به مدیران و کارفرمایان شرکت‌های مختلف این اطمینان را می‌دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی‌های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین‌المللی در حین استخدام می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند. (مدرک رایانه در تبریز)