×

آموزشگاه ICDL در تبریز

خانه » دوره های آموزشی » آموزشگاه ICDL در تبریز
20 نوامبر 2023
Rate this post

از جمله مهمترین مزیت دریافت گواهینامه بین‌المللی ICDL قابلیت ارائه آن در ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی به عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا درجه شغلی است(آموزشگاه ICDL در تبریز). ICDL مهارت‌های هفت گانه در زمینه کامپیوتر می‌باشد. یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL بیانگر کفایت در مهارت‌های کامپیوتری است.

اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت‌های هفت گانه ICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان‌ها و حتی کشورها در طرح‌های آتی و توسعه‌ای خود یکی از استراتژی‌های اصلی خود را به آن اختصاص داده‌اند.آموزش ICDL در تبریز شامل هفت مهارت می‌باشد که برای اخذ مدرک ICDL باید در آزمون تئوری و عملی شرکت نموده و پس از قبولی در آزمون ICDL گواهینامه آن را اخذ نمایید. مهارت‌های هفت گانه دوره ICDL به شرح زیر است؛ (آموزشگاه ICDL در تبریز)

آموزشگاه کامپیوتر در نصف راه تبریز

برای یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر یا همان دوره آی سی دی ال در سطح شهر تبریز می توان با مراجعه به شعبه آموزشگاه  آپادانا در نواحی مختلف تبریز ثبت نام خود را انجام داده و در دوره آموزشی مذکور شرکت نمایید شرکت کنندگان در دوره آموزشی کامپیوتر در تمامی موارد نیاز به صورت عملی ها آشنا شده و آماده ورود به بازار کار میشود (آموزشگاه ICDL در تبریز)

آموزشگاه ICDL در تبریز

بهترین آموزشگاه ICDL در تبریز

گواهینامه بین المللی رانندگی کامپیوتر (ICDL) یک مدرک بین المللی شناخته شده کامپیوتری است که به شرکت کنندگانی اعطا می شود که سطح استانداردی از سواد کامپیوتری را نشان داده باشند. توسط کارفرمایان به عنوان معیاری در شایستگی کاربران فناوری اطلاعات در نظر گرفته می شود. برنامه ICDL شامل ۷ ماژول است که تمام برنامه های اصلی اداری، مدیریت فایل، مرور وب و استفاده عمومی از رایانه شخصی را پوشش می دهد. با شرکت در این دوره مدرک فنی حرفه ای ICDL در تبریز دریافت کنید(آموزشگاه ICDL در تبریز)

۱) مفاهیم پایه در فناوری اطلاعات

در این مهارت کارآموزان مفهومی کلی از فناوری اطلاعات و کار با نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر را فرا خواهند گرفت. همچنین باید با شبکه‌های اطلاعاتی و کاربرد روزانه برنامه‌های کاربردی کامپیوتر آشنا شوند. (آموزش کامپیوتر در تبریز)

۲) آموزش ویندوز Windows و مدیریت فایل‌ها

دانشجویان در این بخش استفاده از کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز را فرا میگیرند و باید بتوانند تنظیمات اصلی دلخواه خود را در ویندوز انجام دهند. همچنین لازم است کار و مدیریت فایل های کامپیوتری از جمله کپی، حذف و …. را بتوانند به راحتی انجام دهند. (آموزشگاه ICDL در تبریز)

۳) آموزش اینترنت و ایمیل Internet اطلاعات و ارتباطات

در این بخش متقاضیان باید با مفهوم کلی اینترنت و برخی شاخص‌های امنیتی آشنا شوند و بتوانند که جستجوهای اینترنتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین باید کار با صفحات اینترنتی را بطور کلی فراگیرند. کار با پست الکترونیک تحت وب (ایمیل) و همچنین نرم‌افزارهای پست الکترونیکی (اوت لوک) را نیز باید فراگیرند تا بتوانند به راحتی به ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیک با پیوست و…. بپردازند. (آموزشگاه کامپیوتر در تبریز)

۴) آموزش میکروسافت ورد Word واژه‌پردازی

داوطلبان نرم افزار ورد را فرا می‌گیرند و همچنین کاربرد روزانه آن را مانند: ایجاد، ویرایش، قالب‌بندی، جدول‌بندی، کار با تصاویر و … را می‌آموزند. (آموزشگاه ICDL در تبریز)

۵) آموزش مایکروسافت اکسل Excel صفحات گسترده

در این قسمت کارآموزان با مفهوم برنامه صفحه گسترده اکسل Excel را آشنا می‌شوند و همچنین کاربرد روزانه آن را مانند: ایجاد، ویرایش، قالب بندی، جدول بندی و… فرا می‌گیرند. آن‌ها قادر خواهند بود که فرمول‌های مقدماتی ریاضی و کاربردی را ایجاد در اکسل کنند. (آموزشگاه ICDL در تبریز)

۶) آموزش مایکروسافت پاورپوینت Power Point ارائه مطالب

داوطلبان خواهند توانست از ابزارهای ارائه مطلب کامپیوتری در نرم افزار Power Point به خوبی استفاده نمایند. به این صورت که امکان ایجاد اسلایدها و ویرایش و قالب‌بندی متون و تصاویر درون آن را داشته باشند. همچنین می‌توانند به بهترین شکل از حرکات (موشن) و امکانات نرم افزار استفاده کنند. (آموزشگاه ICDL در تبریز)

۷) آموزش مایکروسافت اکسس Access پایگاه داده

کارآموزان در این مهارت با مفهوم پایگاه داده یا دیتابیس در کامپیوتر آشنا خواهند شد و همچنین خواهند توانست در حالت مقدماتی جداول پایگاه داده‌ای با پرس و جوهای مقدماتی را ایجاد و ویرایش کنند. (آموزش اکسل در تبریز)

اهداف دوره ICDL

دوره ICDL سطح ۲ زبان آموزان را قادر می سازد تا شایستگی خود را در استفاده از نرم افزار پردازش کلمه، صفحه گسترده اکسل، ارائه پاورپوینت افزایش دهند. این دوره آنلاین تعاملی و مملو از تمرینات است که به فراگیران این امکان را می دهد تا آنچه را که آموخته اند در محل کار به کار ببرند و آنها را به خوبی برای امتحان ICDL آماده می کند.

ضرورت مدرک ICDL برای اشتغال

مدرک ICDL یا International Computer Driving License یک مدرک بین‌المللی معتبر  است که توانایی افراد را در مهارت‌های هفتگانه کامپیوتری، تائید می‌کند.(آموزش ICDL در تبریز) درواقع مدرک ICDL فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک طرح آموزشی برای کمک به افراد در منزل و محل کار در نظر گرفته‌ شده است. این مدرک به کارفرمایان نشان می‌دهد که فرد دارای گواهینامه ICDL، دارای قابلیت‌های تائید شده و به‌روز کامپیوتری می‌باشد. (آموزشگاه ICDL در تبریز)

آموزشگاه ICDL در تبریز

بهترین کیفت آموزشی دوره icdl در تبریز در کجا برگزا می شود؟

آموزشگاه آپادانا یکی از بهترین مراکز آموزشی مجهز به دوره‌های ICDL در تبریز می‌باشد. این مرکز با داشتن اساتید با تجربه و متخصص و با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات آموزشی، بستری مناسب برای یادگیری و گذراندن دوره‌های ICDL فراهم می‌کند. در این مرکز دوره‌های مختلف ICDL شامل دوره‌های پیشرفته و تخصصی نیز ارائه می‌شوند و پس از پایان دوره، مدرک و گواهینامه رسمی ICDL برای شرکت کننده اعطا می‌گردد(آموزشگاه ICDL در تبریز).

آموزشگاه آپادانا با بیش از ۱۵سال سابقه در ارائه دوره‌های آموزشی مختلف، از جمله دوره ICDL، با کادری مجرب و متخصص در این حوزه، بهترین و مطمئن‌ترین آموزش را برای دانشجویان فراهم می‌کند. همچنین، دانشجویان پس از پایان دوره و قبولی در آزمون، مدرک معتبر و گواهی‌نامه تحت نظر سازمان فنی حرفه‌ای دریافت می‌کنند. با توجه به اهمیت و کاربرد دوره ICDL در بازار کار و همچنین جهت توسعه شخصی و حرفه‌ای، شرکت در این دوره آموزشی با معرفی آموزشگاه آپادانا به عنوان بهترین آموزشگاه ICDL در تبریز، بسیار پربازده و مفید است(آموزشگاه ICDL در تبریز).

آموزشگاه ICDL در تبریز