×

دوره صفر تا صد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

خانه » وبلاگ » دوره صفر تا صد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال
09 آگوست 2023
Rate this post

فرقی نمی‌کند که یک سرمایه‌گذار یا معامله‌گر باتجربه باشید یا یک تازه‌وارد، در هر صورت هفته‌ای چندبار عبارت «ارز دیجیتال» را می‌شنوید و شاید خودتان هم درباره آن سؤالاتی داشته باشید. در هر صورت پیشنهاد ما مطالعه این مقاله می‌باشد. (دوره صفر تا صد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال)

دوره صفر تا صد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

تا همین ده سال پیش، باور به پیشرفت و ارتقا بیتکوین و رسیدن آن به قیمت امروزش، مشکل به نظر می‌رسید، اما دنیای امروز جایی است که بزرگترین بانک‌های دنیا بیت کوین می‌خرند؛ بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری بیت کوین را به خزانه دارایی‌های‌ خود افزوده‌اند؛ غول‌های صنعت پرداخت مثل ویزا و پی‌پال، از خریدوفروش ارزهای دیجیتال به کاربران خود کسب درآمد می‌کنند؛ سلبریتی‌ها و افراد بانفوذ مدام درباره ارزهای دیجیتال توییت می‌کنند و بسیاری از هنرمندان، آثار هنری خود را در قالب توکن‌های غیرمثلی (NFT) به‌ فروش می‌رسانند. همه این نشانه‌ها حاکی از آن است که اقبال عمومی مردم نسبت به ارزهای دیجیتال، روزبه‌روز در حال افزایش است. (دوره صفر تا صد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال)

فرقی نمی‌کند که یک سرمایه‌گذار یا معامله‌گر باتجربه باشید یا یک تازه‌وارد، در هر صورت هفته‌ای چندبار عبارت «ارز دیجیتال» را می‌شنوید و شاید خودتان هم درباره آن سؤالاتی داشته باشید. در هر صورت پیشنهاد ما مطالعه این مقاله می‌باشد.

مزیت‌ های سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال

در اینجا به هشت مورد از مزایای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال اشاره می‌کنیم.

۱) تراکنش آسان

در بازارهای معاملاتی، باید برای انجام معامله هزینه‌های بالایی پرداخت کنید. این هزینه‌ها شامل هزینه کارگزاری، حق کمیسیون، کاغذبازی‌های اداری و بسیاری موارد دیگر می‌شود؛ اما در معاملات رمز ارز واسطه‌ها حذف‌شده و معاملات همتا به همتا انجام می‌شوند. این موضوع باعث افزایش امنیت شبکه و شفافیت معاملات می‌شود. (دوره ارزهای دیجیتال در تبریز)

۲) انتقال دارایی

می‌توان از ارزهای دیجیتال برای انتقال مالکیت دارایی از یک شخص به شخص دیگر با پرداخت از طریق بیت کوین استفاده کرد. تمام مراحل در بلاکچین اتفاق افتاده و به شما در انجام معاملات راحت و ایمن کمک می‌کنند. (کلاس سرمایه گذاری در ارز دیجیتال)

۳) محرمانه بودن معاملات

هنگامی‌که قصد انتقال پول از یک حساب بانکی را دارید، تاریخچه دقیق معاملات که شامل زمان، میزان، فرستنده و گیرنده وجه هستند، در دسترس بانک قرار می‌گیرد. (دوره صفر تا صد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال)

بهترین قسمت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال این است که هر معامله‌ای که انجام می‌دهید، نسبت به سایر معاملات منحصربه‌فرد است. شما می‌توانید تنها بخشی از اطلاعاتی که مایل هستید برای طرف دوم معامله فاش کرده و به اشتراک بگذارید.

تاریخچه مالی و هویت شخصی بخشی از حریم خصوصی معامله‌گران بوده و از آن محافظت می‌شود. (آموزش بیتکوین در تبریز)

۴) هزینه کم معامله

در معاملات بانکی باید برای تمام تراکنش‌ها هزینه‌ای را پرداخت کنید. اگر تراکنش‌های متعددی داشته باشید، در آخر ماه با هزینه معاملاتی زیادی مواجه خواهید شد؛ اما در ارزهای دیجیتال، ماینرها هزینه تایید تراکنش‌ها را از شبکه دریافت می‌کنند و معامله‌گر هزینه‌ای را برای انجام تراکنش پرداخت نمی‌کند. تنها اگر معامله‌گر تمایل داشته‌ باشد که در صف تایید تراکنش‌ها زودتر از موعد، تراکنش خود را به تایید ماینرها برساند، باید هزینه‌ای را به ماینر پرداخت کند. (آموزش تحلیل تکنیکال در تبریز)

۵) دسترسی راحت به دارایی

اینترنت این امکان را به کاربران می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به‌ راحتی و امنیت بالا جابه‌جا کنند؛ بنابراین تمام افرادی که به اینترنت دسترسی دارند می‌توانند از خدمات رمز ارزها استفاده کنند.

۶) حفظ مالکیت دارایی

در سیستم‎‌های بانکداری سنتی وقتی شخصی فوت می‌کند، وجه موجود در حساب به وراث وی منتقل می‌شود و یا در صورت نقض شرایط سرویس‌دهی بانک، دارایی‌های موجود در حساب مسدود شده و دیگر امکان دسترسی به آن‌ها وجود نخواهد داشت؛ اما در صورت سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال شما تنها مالک کلیدهای خصوصی و عمومی دارایی خود خواهید بود. (دوره صفر تا صد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال)

۷) امنیت بالا

وقتی یک معامله‌ای را در بازار ارزهای دیجیتال انجام می‌دهید امکان نقض‌ کردن و برگرداندن آن وجود ندارد. با وجود تکنیک‌های رمزنگاری از دست‌کاری اطلاعات تراکنش‌ها و دارایی‌های ارزهای دیجیتال در برابر هکرها محافظت می‌شود.

۸) تمرکز زدایی

فناوری بلاک چین پایگاه داده سوابق تراکنش‌ها است. غیرمتمرکز بودن بلاک چین باعث شده تا تنها دو طرف معامله یعنی فرستنده و گیرنده، درگیر فرایند تراکنش باشند؛ بنابراین هیچ شخص سومی نیست که معاملات شما را کنترل کند. (آموزش ارزهای دیجیتال در تبریز)

آموزش حضوری این دوره

آموزش های حضوری در شهر تبریز و به صورت تئوری و عملی در مجهز ترین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تبریز در دو شعبه فعال انجام می گیرد. به کارآموزان دوره پک های آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی به صورت رایگان اعطا می شود.

کارآموزان پس از سپری کردن این دوره آماده ورود به بازار کار بوده که در این زمینه نیز راهنمایی و هدایت می شوند. علاوه بر این خدمات پشتیبانی بعد از دوره توسط اساتید مجرب مجتمع آموزشی آپادانا به رایگان صورت می پذیرد.

آموزش مجازی یعنی چه؟

به طور خلاصه آموزش مجازی یا غیر حضوری یعنی اینکه در خونه بمونی هر وقت تایم آزاد داشتی و تونستی DVD های آموزشی ارسالی مارو نگاه کنی تمرین کنی و اشکالاتت رو از اساتید مجتمع آپادانا بپرسی.

داخل پک های آموزشی ارسالی چیه؟

بعد از ثبت نام دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره ، پک آموزشی شامل جزوات و DVD های آموزشی برای کارآموزان ارسال می گردد. محتوای DVD ها شامل فیلم های کلاس های حضوری با کیفیت بالا و به صورت گلچین اساتید بوده و کارآموز با مشاهده این فیلم ها قادر به یادگیری عالی در خانه و در تایم های آزاد خواهد بود.

گواهینامه آموزشی برای این دوره

طبق روال آموزشگاه برای دوره های آموزشی حضوری و مجازی گواهینامه صادر می شود . هیچ تفاوتی مابین گواهینامه دوره های حضوری و مجازی وجود نداشته و امکان صدور سه نوع گواهینامه آموزشی برای کارآموزان میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه های آموزشی با ما تماس حاصل فرمایید.

سرفصل‌های دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  1. آشنایی با روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال
  2. انتخاب صرافی‌های معتبر
  3. اهرم‌های معاملاتی
  4. معاملات فیوچرز
  5. تحلیل تکنیکال
  6. آشنایی با ابزارهای ارزهای دیجیتال (تریدینگ ویو و…)
  7. معامله در بایننس کوینکس و …
  8. مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار
  9. هارد فورک و سافت فورک‌ها
  10. خرید و فروش در سایت‌های ایرانی
  11. بررسی توکن‌ها و کوین‌ها و NFTها
  12. بررسی شاخص ترس و طمع

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید بنام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدیدترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال‌محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم‌های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

سوالات متداول

برای شرکت در این دوره باید چه چیزهایی بدانیم؟

  • برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، به شما آموزش داده‌ خواهد شد

پس از شرکت در این دوره ایا میتوان تریدر شد؟

  • بله. با شرکت در این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب خواهید کرد.

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

  • چون میخواهیم در کنار درآمد ریالی، درآمد دلاری هم داشته باشیم.

ایا با توجه به تحریم‌ها شرکت دراین دوره برای ما ایرانی‌ها کاربردی است؟

  • بله، بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد.

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی ارزهای دیجیتال

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • مدرک دوره: ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی ارزهای دیجیتال

  • پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)